וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי אשדוד/באר טוביה גברה על מכבי חיפה 72:74

22.9.2016 / 20:04

הקבוצה של מאיר טפירו גמלה לירוקים על ההפסד במשחק ההכנה בתחילת השבוע ורשמה ניצחון עם שלושה זרים בלבד. צ'ייס סיימון בלט עם 14 נקודות באשדוד, שמחון קלע 20 לחיפה

מאיר טפירו באולפן משחק מקדים. ראובן קסטרו
ניצחון בהכנה. טפירו/ראובן קסטרו

מכבי אשדוד/באר טוביה גברה הערב (חמישי) על מכבי חיפה 72:74 במשחק הכנה שנערך באולם באשדוד. שתי הקבוצות נפגשו בפעם השנייה השבוע, לאחר שבמשחק הראשון הביסה חיפה בקלות את אשדוד. הקבוצה של מאיר טפירו הופיעה להתמודדות עם שלושה זרים בלבד, לאחר שחרורו של דמונטרה האריס מוקדם יותר השבוע.

המשחק נפתח בצורה שקולה כשאשדוד מנצלת בעיית עבירות מוקדמת של טוני מיטשל כדי להוביל 18:19 בסוף הרבע הראשון. עמית שמחון להט עם 12 נקודות במחצית הראשונה, שמר את חיפה בעניינים וקבע 37:37 במחצית. המשחק הצמוד המשיך גם ברבע השלישי, כשצ'ייס סיימון היה האיש שהוציא לפועל בעיר הנמל והוביל את קבוצתו ליתרון מינימלי, 55:56 בתום הרבע השלישי. חיפה ניסתה לחזור למשחק, אבל רבע טוב של שחקני הפנים של אשדוד, ג'ייק כהן ובן אלטיט, נתן לה את הניצחון 72:74.

קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון 14, בן אלטיט וג'ייק כהן 13 כל אחד, נועם לייש 10, יפתח זיו 7, אד דניאל 6, נאור שרון ודניאל יואינג 4 כל אחד, אדם אריאל 3.

קלעו למכבי חיפה: עמית שמחון 20, ג'ון דיברתולומיאו 12, אלכס פרס 9, אוון רבאנל ו-וויל גרייבס 8 כל אחד, טוני מיטשל 5, דניאל קופרברג ו-ווילי וורקמן 4 כל אחד, אורלנדו מנדס-ואלדס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully