וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה להעברת משחקי גמר הגביע בכדורגל ובכדורסל לירושלים תעבור לאישור הממשלה

22.9.2016 / 16:18

צוות בינמשרדי ימליץ להעביר את אירועי השיא לעיר הבירה בנוסף לחלק משמעותי מהמשחקים הרשמיים הבינלאומיים של נבחרות ישראל. אם בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד הכדורסל לא יתחשבו, הנושא ייבחן במבחני התמיכה הכספי

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם גיא פניני. ברני ארדוב
בדרך לירושלים? שחקני מכבי תל אביב עם הגביע/ברני ארדוב

צוות בינמשרדי בראשות המנהל הכללי של משרד הספורט יוסי שרעבי, ימליץ בקרוב על העברת משחקי גמר גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל לירושלים. שרעבי העביר אתמול (רביעי) מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני וליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, עם ההמלצה שצפויה לעבור בקרוב לאישור הממשלה. בתוך המכתב אף צוין כי התחשבות בהמלצה תיבחן במבחני התמיכה הכספי לאיגודים.

"בהתאם להחלטת הממשלה מס' 1484 מיום 2 ליוני 2016, מוניתי לעמוד בראש צוות בינמשרדי לבחינת הנושא", כתב שרעבי במכתב שכותרתו: "החלטת ממשלה מס' 1484 לעניין קריית ספורט לאומית בירושלים". עוד כותב שרעבי: "הצוות דן בתמונת המצב של אצטדיון טדי והיכל פיס ארנה בראי עמידתם בתקנים הבינלאומיים, תוך בחינת הצרכים להכשרתם כאצטדיון לאומי נוסף, וכהיכל לאומי נוסף. למותר לציין כי על הצוות נמנים נציגים בכירים מטעם הגופים אשר אתם עומדים בראשם".

שרעבי ממשיך וכותב: "ברצוני לעדכנכם כי בדיון האחרון של הצוות הבינמשרדי מיום 12 לספטמבר 2016, הצוות הביע את עמדתו כי מן הראוי הוא לקיים בירושלים משחקים רשמיים. כמו כן, הצוות המליץ כי משרד התרבות והספורט והמועצה הלאומית לספורט ייבחנו התחשבות בהיבטים אלה במסגרת מבחינה התמיכה הניתנת לאיגודים. בכוונתי להציג בתקופה הקרובה בפני הממשלה את המלצות הוועדה, כפי שנקבע בהחלטת הממשלה האמורה, ובהקשר הנדון, בכוונתי להגיש לממשלה הצעת החלטה בזו הלשון: "ממשלת ישראל פונה בבקשה להתאחדות לכדורגל ולאיגוד הכדורסל לקיים את משחקי גמר גביע המדינה בענף הכדורגל ובענף הכדורסל בעיר הבירה ירושלים. כמו כן, הממשלה סבורה, כי מן הראוי הוא שבהתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל יקיימו חלק משמעותי מהמשחקים הרשמיים הבינלאומיים של נבחרות ישראל בעיר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully