וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק דה בור: "השחקנים השתנו אחרי ההפסד להפועל באר שבע"

אינטר רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומי זוכר עכשיו את ההפסד לאלופה הישראלית? דה בור: "דיברתי עם השחקנים על הגישה, על זה שצריך להופיע גם נגד יריבות לא גדולות כמו יובנטוס"

מאמן אינטר, פרנק דה בור. GettyImages
"השחקנים התחילו להפנים את מה שאני מבקש". דה בור/GettyImages

אינטר רשמה אתמול (רביעי) את ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות והשני בתוך ארבעה ימים. אחרי ה-1:2 המרשים על יובנטוס ביום ראשון, הגיע 0:2 על אמפולי בחוץ ופתאום קשה לזכור שלפני שבוע בלבד הנראזורי נכנעו 2:0 להפועל באר שבע בליגה האירופית.

"מה השתנה מאז ההפסד להפועל באר שבע? השחקנים", אמר בחיוך המאמן פרנק דה בור, "אני מאמן את החבורה הזו רק חודש ועכשיו השחקנים התחילו להפנים את השיטות שלי ואת מה שאני מבקש מהם".

מעמדו של ההולנדי התייצב בינתיים ואינטר מדורגת במקום החמישי, עם 10 נקודות - שתיים בלבד מתחת ליובנטוס שניצבת בפסגה. דה בור סיפר: "דיברתי עם השחקנים על הגישה שלהם, על זה שצריך להופיע גם נגד יריבות שהן לא גדולות כמו יובנטוס".

מי שלא לקח חלק בהתאוששות הוא מרצלו ברוזוביץ', שמעמדו ממשיך להיות בירידה תלולה. הקרואטי לא נכלל בסגל למשחק באמפולי, אבל הגיע למשחק אחרי שנסע לבדו ברכבת. דה בור אמר: "אני שמח שהוא הגיע, זה אומר שהוא רוצה לעזור קבוצה. זה צעד ראשון, עכשיו הוא צריך לעבוד קשה ולהוכיח שהוא מקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully