וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט קרוב לפרוש, מידלטון ייעדר חצי שנה, דוראנט מתוסכל

שחקן מינסוטה נמצא במגעים מתקדמים על התרת חוזהו, פורוורד מילווקי קרע את שריר הירך האחורי, לכוכב גולדן סטייט נמאס מהביקורות ורק סטף מרוצה: "אפשר להיות קבוצה עוצמתית"

אימג'בנק GettyImages

קווין גארנט ומינסוטה נמצאים במגעים מתקדמים על התרת חוזהו של הפורוורד הוותיק, כך מדווחים היום (חמישי) ב-ESPN. ההערכות הן שלאחר התרת חוזהו, יתלה הביג טיקט את הנעליים בגיל 40, ויסגור קריירה מופלאה של 21 שנה בליגה הטובה בעולם. "כלל לא דיברתי איתו", אמר הבעלים של הטימברוולבס גלן טיילור. "נצטרך להחליט בשבועיים הקרובים האם ישחק או לא. אני מחכה לו. שלחתי לו הודעה וכתבתי לו שהוא צריך לקבל החלטה, אבל הוא עדיין לא ענה".

גארנט, ששב בפברואר 2015 לקבוצה שבחרה אותו בדראפט, קיווה לרכוש ביחד עם פליפ סונדרס את המועדון מטיילור, אך לאחר שהמאמן לשעבר הלך לעולמו, פחתו הסיכויים שהפורוורד הנהדר יהפוך לבעלים. אשתקד שיחק גארנט 38 משחקים בלבד ואם ימשיך לעונה נוספת לא רק ירוויח 8 מיליון דולר, כי אם יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמתחיל את עונתו ה-22 ב-NBA. בהנחה שיפרוש, יצטרף אל קובי בריאנט וטים דאנקן, שתלו גם הם את הנעליים במהלך הקיץ.

שחקן מינסוטה טימברוולבס קווין גארנט. GettyImages
יעשה היסטוריה או יצטרף לקובי ודאנקן? גארנט/GettyImages

* אחד מכוכביה של מילווקי, כריס מידלטון, קרע את שריר הירך האחורי וייעדר שישה חודשים מהמגרשים. הפורוורד חווה אשתקד את עונתו הטובה בקריירה, עם 18.2 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים למשחק. "כמובן שאנחנו מאוכזבים עבורו ועבור הקבוצה שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר ג'ון האמונד. "נסתמך על הסגל שלנו שיעזור לנו בזמן שייעדר".

* קווין דוראנט התארח בתכנית של ביל סימונס, Any Given Wednesday, ודיבר בין היתר על ההחלטה לעזוב את אוקלהומה סיטי לגולדן סטייט: "קראו לי חלש, ולדעתי זה בדיוק ההיפך. היו המון פעמים שיכולתי להרים ידיים, שיכולתי להגיד שזה לא בשבילי ולעבור הלאה. אבל נשארתי. אני חלש אם אני בטופ של הענף ובוחר לעבור קבוצה? הרבה אנשים מנסים למשוך אותך למטה כשאתה מקבל החלטה שלא נוחה להם או מעצבנת אותם. לאף אחד לא אכפת מה אני רוצה כאדם. הכל היה קשור לכדורסל. לאף אחד לא אכפת אם אני הולך לדוג או מצלם תמונות ברחוב, כל עוד אני יכול לקלוע לסל. למה שיהיה אכפת לי ממה שאומרים עלי אם לא באמת אכפת להם ממני?"

* חברו החדש של דוראנט לקבוצה, סטפן קרי, דיבר על צירופו של כוכב אוקלהומה סיטי: "אין פה בכלל שאלה, כשאתה יכול לצרף שחקן שכזה. כל הגישה שלי במסע השכנועים היתה שאין אגו. תהיה תקופת התאקלמות במהלכה נצטרך להבין איך לשחק, אבל בסופו של דבר אני אוהב את הסיכויים שלנו. לא נצטרך להקריב, אף אחד לא יצטרך לעשות משהו אחר ממה שהוא עשה. אם כולם יהוו את הגרסה הטובה ביותר של עצמם, נהיה קבוצה עוצמתית".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בדוראנט מדבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully