וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט 2017: ישראל עם איטליה, גרמניה, ליטא, אוקראינה וגאורגיה

22.11.2016 / 17:40

הנבחרת של ארז אדלשטיין תארח את האיטלקים במשחק הפתיחה ב-31.8 ותפגוש את הליטאים יומיים לאחר מכן. הלו"ז המלא ושאר הבתים: בפנים. המאמן הלאומי: "הגרלה עם מעצמות כדורסל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרלת שלב הבתים של יורובאסקט 2017 נערכה הערב (שלישי) באיסטנבול, לקראת הטורניר בו ישראל תארח את בית ב'. הנבחרת של ארז אדלשטיין הוגרלה לבית לא קל בכלל, עם גרמניה, איטליה, אוקראינה, גאורגיה, וליטא, בה בחרה ישראל כמדינה מארחת משנית ושיבוצה עם ישראל היה ידוע לפני ההגרלה. לאחר שלב הבתים, תעפילנה ארבע הראשונות לשמינית הגמר באיסטנבול, שתארח את כל המשחקים החל משמינית הגמר.

ההגרלה המלאה:

בית א': פולין, יוון, צרפת, פינלנד, איסלנד, סלובניה

בית ב': אוקראינה, ישראל, ליטא, גאורגיה, איטליה, גרמניה

בית ג': קרואטיה, צ'כיה, ספרד, מונטנגרו, רומניה, הונגריה

בית ד': בריטניה, רוסיה, סרביה, לטביה, טורקיה, בלגיה

שחקני נבחרת ישראל לשעבר מיקי ברקוביץ', מוטי דניאל לצד גיאורגי מורסאן. פיב"א, אתר רשמי
ברקוביץ', מיורסאן ודניאל לפני ההגרלה/אתר רשמי, פיב"א

המשחקים יחלו ביום חמישי ה-31 לאוגוסט 2017, כשלבקשת איגוד הכדורסל לא יתקיימו משחקים ביום שישי כדי שנבחרת ישראל לא תיאלץ לשחק בשעה מוקדמת או במהלך השבת. בניגוד לשנים עברו, האליפות הנוכחית לא תשפיע על העלייה לאליפות העולם שתיערך ב-2019 בסין, ובעוד מספר שבועות תיערך הגרלת מוקדמות אליפות העולם שאליה תוגרל ישראל, ותשוחק במהלך העונה הסדירה של הכדורסל באירופה.

לוח המשחקים המלא:

31/8/2017 - ישראל - איטליה
2/9/2017 - ישראל - ליטא
3/9/2017 - ישראל - גרמניה
5/9/2017 - ישראל - גאורגיה
6/9/2017 - ישראל - אוקראינה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הקמע של יורובאסקט 2017. איגוד הכדורסל, צילום מסך
הקמע של יורובאסקט 2017/צילום מסך, איגוד הכדורסל

התגובות

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, אמר: "הגרלה קשה, למרות שאף פעם אין הגרלות קלות באליפות אירופה. הגרלה עם מעצמות כדורסל, הגרלה מאתגרת, לחובבי הכדורסל בישראל תהיה חוויה בקיץ הקרוב וכולנו מחכים לזה".

יו"ר האיגוד עמירם הלוי אמר לאחר ההגרלה: "זו הגרלה מאוד מעניינת, מגיעות אלינו נבחרות טובות מאוד ואנחנו מקווים שהן ימשכו איתן אוהדים ואוהדים מהארץ. הרבה ישראלים עלו מהמדינות האלה וזו יכולה להיות חגיגה בשבילם ובעיקר בשביל הכדורסל. כל הבתים מאוד מעניינים, אני בטוח שתהיה אליפות מאוד מעניינת ומהנה".

גל מקל: "הגרלה קשה מאוד אבל כמו בקמפיינים האחרונים, נגיע עם הרגשה שהכל אפשרי - בטח כשאנחנו משחקים בבית, עם כל הקהל מאחורינו".

ארווידאס סאבוניס הגדול, המשמש כיו"ר האיגוד הליטאי: "באירופה היום כולן יודעות לשחק כדורסל וצריך להיות מוכנים לכל הנבחרות. יהיה בית טוב. עכשיו תהיה לאוהדים הזדמנות להגיע לישראל ולראות מקומות היסטוריים, שאולי לא היו רואים קודם לכן".

ארווידאס סאבוניס. AP
יגיע ארצה. סאבוניס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully