וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס כרגע חסין, אף אחד אחר לא: הלחץ בבני סכנין עולה

22.9.2016 / 8:15

הקהל שוב קילל את חברי ההנהלה, ששוקלים לעזוב, כולם מודים שהקבוצה נחלשה ובמועדון זועמים - גם על היכולת ("לא היתה מלחמה, השחקנים נראים גמורים") וגם על המנהלת ("שיעשו בדק בית")

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

1. אם התרגלנו שבבני סכנין מקללים את המאמן בתקופות שלא הולך, הרי שאתמול (רביעי) ראינו שוב שיוסי אבוקסיס חסין, בינתיים, זאת בניגוד גמור לחברי ההנהלה שספגו קללות קשות בסיום התבוסה למכבי תל אביב. בין היתר, נשמעו קללות כנגד היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום, קללות שמכעיסות מאוד את השניים. "אם המצב הזה יימשך לא בטוח שהם יישארו פה", אמר גורם במועדון. "הם לא באו כדי לספוג כל הזמן קללות ורואים כבר שזה מתחיל להציק להם ממש".

2. מקורן של הקללות נעוץ בטענה שהקבוצה לא התחזקה יתר על המידה, וגם בשל היעדרי שחקני בית משמעותיים. אתמול בהרכב פתחו שלושה כאלה, מה שלא מספק את הקהל. ואם בנושא שחקני הבית עוד אפשר להתווכח, הרי שבעניין החיזוק עושה רושם שגם בחדר ההלבשה עצמו מסכימים שהקבוצה נחלשה. "כרגע אנחנו קבוצה הרבה פחות טובה מהעונה שעברה", אמר אחד השחקנים. "שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי חסרים מאוד ולא רק בתוצרת שלהם אלא גם בשילוב עם שחקני ההתקפה. בעונה שעברה הם תרמו המון לז'אורז'יניו וגם ליובל אבידור ו-ויאם עמאשה כשהם שיחקו והתוצאות היו בהתאם".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:3
קיארטנסון: "מקווה שזו רק ההתחלה". אבוקסיס: "זו לא הליגה שלנו"

יו"ר בני סכנין, אבו יונס. ברני ארדוב
"הם לא באו כדי לספוג כל הזמן קללות ורואים כבר שזה מתחיל להציק להם ממש". אבו יונס/ברני ארדוב

3. ההפסד הזה למכבי תל אביב אמנם היה צפוי, אבל חשף לא מעט צרות בקבוצה והאשמות הדדיות בקרב השחקנים. העובדה שסכנין, שהתאפיינה כל השנים בלחימה בלתי מתפשרת, סיימה אתמול ללא כרטיס צהוב לרפואה, מכעיסה את אנשי המועדון וההנהלה. "לא הייתה מלחמה, השחקנים נראים גמורים", אמר גורם בהנהלה. "גם כשלא משחקים טוב אנחנו רוצים לראות הרבה יותר מלחמה". אחד השחקנים הוסיף: "הבעיה שאין בקבוצה היום שחקנים שינהיגו ויסחפו אותה. לא סתם לא ראינו מלחמה אתמול. חסרים שחקנים שיעשו את הלחץ כשלא הולך".

4. עם כל הכבוד להלקאה העצמית, בסכנין גם מפנים אצבע מאשימה כלפי השופט מנשה משיח. בסיום המשחק וגם בשריקה למחצית יוסי אבוקסיס הבהיר למשיח מה הוא חושב על השריקה שלו לפנדל. "היינו מפסידים גם בלי הפנדל הזה", אמר המאמן בסיום, "אבל אין לי מושג מאיפה משיח הביא אותו". ולא רק משיח יצא מוכתם אלא גם ראשי ההתאחדות והמנהלת. בסכנין זעמו שכדי להקל על מכבי תל אביב בשל המשחקים באירופה והתמודדיות במפעלים השונים בארץ המשחק מהמחזור השישי הוקדם לאמש ולמעשה יצר מצב בו סכנין תסיים ביום שבת מול עירוני קרית שמונה שישה ימים עם שלושה משחקים. "אנחנו לא בנויים לשחק שלושה משחקים בשישה ימים", הודה אבוקסיס, "אבל נעשה אימון שחרור ועוד אימון ואין לנו זמן לבכות אפילו על ההפסד למכבי". הבוסים של אבוקסיס נשמעו פחות מנומסים. "לא ברור איך שיבצו את המשחקים ככה. במקום שהיינו משחקים ביום שבת נגד מכבי פתח תקווה וביום ראשון או שני נגד קרית שמונה נתנו לנו שלושה משחקים בשישה ימים, אמר גורם בהנהלה. "מישהו בהתאחדות ובמנהלת צריך לעשות בדק בית איך זה קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
בהנהלה מתוסכלים: "גם כשלא משחקים טוב אנחנו רוצים לראות הרבה יותר מלחמה". ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

5. בתחילת המשחק פרדרג ראיקוביץ' ויוסי אבוקסיס התחבקו ושמו סוף לסאגה ביניהם. באותו אירוע מדובר היה גם כוכב שלישי והוא הפיזיותרפיסט של בני סכנין חמודי חיאדרי שניסה להתערב ולהתעמת עם השוער הסרבי של מכבי. חיאדרי ראה את החיבוק בין השניים ממרומי היציע, בניגוד לרוב המשחקים בהם יושב על הספסל. מדוע? "לא רצו להלהיט את הרוחות אז ביקשו ממנו לשבת ביציע", טענו מקורביו. "אבל זה בסדר. אולי עדיף ככה".

מהומה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הפעם ישב ביציע, ליתר ביטחון. חיאדרי במהומה אשתקד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully