וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "מקווה שזו רק ההתחלה". אבוקסיס: "זו לא הליגה שלנו"

21.9.2016 / 22:52

האיסלנדי של מכבי תל אביב חגג שער בכורה בליגה: "אני עדיין לומד את השחקנים האחרים". ארבלדזה: "דרבי הוא תמיד מיוחד". אבוקסיס: "השנה יש בסכנין קבוצה צנועה, ניאבק על החיים"

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין
וידאר קיארטנסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס לעניינים. קיארטנסון/ברני ארדוב

במכבי תל אביב נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון הקליל 0:3 על בני סכנין בחוץ הערב (רביעי) באצטדיון דוחא. משחק שסומן כמוקש אפשרי עבר ללא בעיות, אוסקר סקאריונה ו-וידאר קיארטנסון שהגיעו בקיץ, כבשו והפער מהיריבות צמח. ביום ראשון הצהובים יארחו את דרבי הליגה הראשון העונה והם יתייצבו אליו במומנטום חיובי.

בסכנין לעומת זאת, המצב נראה הרבה יותר עגום. הפסד שלישי ברציפות שבסיומו חזרו המראות של האוהדים שמקללים חברי הנהלה של המועדון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס עם משחק שלישי ברציפות ללא שער והיא גם לא הצליחה לסכן כלל את היריבה.

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
קרדיט לשחקנים. ארבלדזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, סיכם: "שיחקנו טוב הערב. כל משחק קשה, אין משחקים קלים. כולם התאמצו, מגיע קרדיט לשחקנים, שיחקנו את המשחק שלנו וניצחנו. אני מודה לאוהדים שהגיעו. לא היה בלגן ואנחנו מודים להם על זה. הדרבי? זה סיפור שונה. דרבי הוא תמיד מיוחד, משחק חשוב. אני מקווה שנתאושש מהר ונמשיך בדרך שלנו".

וידאר קיארטנסון שכבש שער בכורה בליגה, הוסיף: "הרגשה טובה. השער הראשון בליגה הוא תמיד הכי קשה. אני מקווה שמעכשיו יהיה יותר קל. אני צריך להשתפר ואני מקווה לכבוש עוד הרבה שערים. החברים שלי לומדים אותי ואני לומד אותם, אבל אנחנו בדרך הנכונה. בשבילנו הדרבי הוא עוד משחק, 11 שחקנים נגד 11 שחקנים.

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
עדיין מאוכזב מההפסד ביום ראשון. אבוקסיס/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס: "קשה לנו מול קבוצה כזו, זו לא הרמה שלנו - במיוחד בתקופה הלא טובה שלנו. במשחק כזה אתה צריך שהכול יילך לטובתך כדי להצליח. חבל להתחיל את המשחק במרדף אחרי שספגנו בפנדל שהבנתי שלא היה - לא שהפסדנו בגלל זה. לא הספקנו לגרום להם להילחץ. מכבי תל אביב הרבה יותר טובה, מוכשרת ועמוקה, זו לא הליגה שלנו. בשנה שעברה הצלחנו להתמודד, השנה זה כבר יותר קשה".

אבוקסיס הוסיף: "אני לא מסתכל על חלקי עונה, אנחנו רק במחזור החמישי. היו לנו משחקים קשים, עשינו ארבע נקודות, יש קבוצות שבסרייה כזו גם לא יעשו ארבע נקודות. אני עדיין מאוכזב מההפסד למכבי פתח תקוה ביום ראשון, זו הליגה שלנו. יש שמונה-תשע קבוצות שילחמו על החיים שלהם ואנחנו ביניהן. השנה יש פה קבוצה צנועה ואנחנו רוצים לאסוף נקודות כדי לא להסתבך בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully