וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטה: "צ'לסי הציעה עלי 70 מיליון יורו, אבל ריאל זה החלום"

החלוץ ששב מיובנטוס לבלאנקוס גילה כי הקבוצה של אנטוניו קונטה ניסתה להחתימו, במהלך שהיה הופך אותו לספרדי היקר בהיסטוריה. על לבנדובסקי: "החלוץ הכי טוב בעולם, מנסה ללמוד ממנו"

שחקן ריאל מדריד אלברו מוראטה. רויטרס
"צ'לסי גילתה הכי הרבה עניין". מוראטה/רויטרס

אלברו מוראטה יכול היה להפוך לספרדי היקר בהיסטוריה, כך חשף הספרדי שסיפר כי לפני שחזר לריאל מדריד צ'לסי ניסתה להחתימו תמורת סכום עתק. "הם גילו את העניין הרב ביותר", גילה, "אנטוניו קונטה כבר החתים אותי ביובנטוס וקיבלתי הצעה טובה מאוד שהייתה הופכת אותי לשחקן הספרדי היקר אי פעם. הם הציעו כ-70 מיליון יורו, אבל ריאל מדריד כבר כללה אותי בתוכניות שלה וזה תמיד היה החלום האמיתי שלי".

מוראטה סיפר מי הם המודלים לחיקוי שלו על הדשא: "רוברט לבנדובסקי הוא החלוץ הכי טוב בעולם בכלל הטכניקה שלו ולמרות הגובה שלו. אני מנסה ללמוד מצפיה בו, אני לא מחמיץ משחק בו הוא משתתף, ואני לומד מהתנועות שלו". על כריסטיאנו רונאלדו: "אני רואה איך הוא נלחם ועובד קשה כל יום מחדש".

הספרדי בן ה-23 נכנס טוב לעניינים אצל הבלאנקוס עם שער אחד בארבעה מחזורי ליגה ושער ניצחון על ספורטינג ליסבון בליגת האלופות, ובמדריד מקווים שיצדיק את החזרתו תמורת 23 מיליון יורו מיובנטוס, שם כבש 27 שערים ב-93 הופעות.

עוד בנושא

הפרשנים בארגנטינה בטוחים: "היחסים בין מסי לסימאונה החריפו"
לסרג'י פנית, לא טעית: סרג'י רוברטו התגלה כג'וקר של ברצלונה
פאקו: "ההחלטה לסיים את תפקידי כמאמן ולנסיה לא הוגנת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully