וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריטבול ירושלים נפתח עם טקס לטפירו: "תמיד היתה לי פינה חמה בלב לעיר"

כוכב העבר זכה לכבוד בפתיחת מרתון הכדורסל הוותיק בישראל, בו ישתתפו קרוב ל-1,000 כדורסלנים וכדורסלניות, ואמר: "ירושלים היא חלק בלתי נפרד ממני, עברתי כאן הרבה חוויות מדהימות ורגעים מטורפים"

איציק קורנפיין עם מאיר טפירו. אלטרנטיבה1, מערכת וואלה! NEWS
איציק קורנפיין עם מאיר טפירו/מערכת וואלה! NEWS, אלטרנטיבה1

סטריטבול ירושלים 2016 יצא אמש (שלישי) לדרך. מרתון הכדורסל הגדול בישראל, המופק על ידי אגף הספורט בעיריית ירושלים, נערך זו השנה ה-20 ברציפות ברחבת כיכר ספרא, שהפכה למגרש כדורסל ענק עם 9 מגרשים ועוד מגרש מרכזי אחד גדול. בפתיחת הטורניר, שיימשך עד ליום חמישי בהשתתפות קרוב ל-1,000 כדורסלנים וכדורסלניות, נערך טקס הוקרה למאיר טפירו שפרש לפני מספר חודשים ממשחק פעיל.

טפירו שהיה נרגש בטקס אמר: "העיר ירושלים היא חלק בלתי נפרד ממני. עברתי שנים טובות בהפועל ירושלים עם הרבה חוויות מדהימות ורגעים מטורפים שיילכו איתי תמיד. לאורך כל הקריירה שלי תמיד הייתה לי פינה חמה בלב לירושלים ולקהל שלה. זה בהחלט רגע מרגש עבורי ואני מודה לעיריית ירושלים על הטקס המכובד שעשו בשבילי".

פרידה ממאיר טפירו. אלטרנטיבה1, מערכת וואלה! NEWS
פרידה ממאיר טפירו/מערכת וואלה! NEWS, אלטרנטיבה1

מנהל אגף הספורט העירוני איציק קורנפיין אמר בטקס: "מאיר טפירו הוא ללא ספק מגדולי הכדורסלנים של ישראל. המספרים המדהימים שהוא השיג מבחינת נקודות, אסיסטים והופעות הם בלתי נתפסים בכל קנה מידה. מעבר לכך מאיר הוא דמות לחיקוי בכל הקשור לאהבת המשחק והספורט, ווינריות , התמדה ומנהיגות. אני מאחל לו שקריירת האימון שלו תהיה מוצלחת לא פחות מקריירת המשחק שהייתה לו. העיר ירושלים מודה לטפירו על תרומתו האדירה שלו לכדורסל הישראלי".

גם מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין וגדי קידר שאימן את טפירו בהפועל ירושלים היו בין המברכים את טפירו. עוד לפני הטקס עבור טפירו ,קיימה עיריית ירושלים, כמדי שנה את הטקס לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל. קיט, שהיה מדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול הראשונים ונהרג בפעילות צבאית בעזה ולטקס הגיעו בני משפחתו וחיילים מחטיבת גבעתי אליה השתייך.

כמו כן נערך אתמול במסגרת הטורניר - סטריטבול ייחודי לאוכלוסיית צמי"ד – אוכלוסיית בעלת צרכים מיוחדים. זוהי הפעם הראשונה שנערך בישראל טורניר סטריטבול 3X3 לבעלי צרכים מיוחדים ובמסגרת חגיגי זה התחרו בניהן מספר קבוצות של שחקנים ושחקניות בעלי צרכים מיוחדים שייצגו ארגונים ועמותות שונות מירושלים. סטריטבול ירושלים ימשך היום ומחר עם אליפות צה"ל בכדורסל 3X3 .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully