וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה בדרבי, מלאגה גברה 1:2 על אייבר

סמיר נאסרי בישל לגבריאל מרקאדו (51) בבעיטה חופשית והקבוצה של סמפאולי גברה 0:1 על בטיס. הקבוצה של חואנדה ראמוס שחררה לחץ עם ניצחון בכורה משערים של רמירס ואל נסירי, צפו בתקציר

one

המחזור החמישי בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים. במוקד הניצחון של סביליה 0:1 על ריאל בטיס בדרבי ועוד לפני כן מלאגה השיגה ניצחון בכורה כשגברה 1:2 על אייבר.

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. GettyImages
חגג בטירוף. סמפאולי/GettyImages

סביליה - בטיס 0:1

הדרבי של סביליה ידוע כמפגש שבו הפנקסים של השופטים עובדים שעות נוספות. גם הפעם המשחק התחיל כך, עם הכרטיס הצהוב לפטרוס כבר אחרי דקה ותשע שניות, המהיר ביותר שנשלף עד כה בליגה העונה. עד הדקה ה-40 היו כבר חמישה מוצהבים על כר הדשא אך שער בודד של גבריאל מרקאדו (51) הצליח להסיט את תשומת הלב מהעבירות לעבר הקבוצה של חורחה סמפאולי, שחגג בטירוף על הקווים. סמיר נאסרי הרים כדור חופשי והבלם דחק ספק עם הראש ספק עם הגב. זה היה שערה החמישי העונה של סביליה כתוצאה ממצב נייח, הכי הרבה בליגה, והיא כבר עם 11 נקודות מתוך 15. בטיס לא הבקיעה כבר חמישה דרבים בליגה, הרצף הגרוע ביותר שלה אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער מלאגה קרלוס קאמני. GettyImages
ניצחון בכורה. קאמני/GettyImages

מלאגה - אייבר 1:2

למרות שקיבלה הגרלה די נוחה לפתיחת העונה ולא פגשה אף קבוצה גדולה, מלאגה השיגה שתי נקודות בלבד בארבעת מחזורי הפתיחה, אך הערב היא השיגה בשעה טובה ניצחון בכורה. אייבר, שהשיגה כבר שני ניצחונות לפני המשחק הזה, פתחה טוב יותר ושלוש דקות לפני ההפסקה נאנו החלוץ שלה דחק מקרוב כדי להעלות אותה ליתרון חוץ. אולם, היתרון הזה החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שסנדרו רמירס, השחקן שמושאל מברצלונה השיג את שער השוויון אחרי שהסתובב על הבלם שלו ברחבה ומזווית קשה הפציץ לרשת. בדקה ה-67 יוסוף אל נסירי החלוץ המרוקני החליף את צ'רלס וכעבור תשע דקות כבש את שער הניצחון אחרי שפרץ מצד ימין ובעט כדור מסובב בשמאל לפינה הרחוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully