וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא לוזון מונה למאמן, אלי גוטמן ישמש כמנג'ר

המאמן שלא עבד מאז פוטר מצ'רלטון באוקטובר 2015 חזר לקדנציה שנייה באדום: "נרגש לחזור בדלת הראשית". גוטמן קיצץ בשכרו ויהיה המנהל המקצועי: "גיא אחראי על ניהול המשחקים ובחירת ההרכב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: אלי גוטמן מגיב אחרי ה-3:3 מול עירוני קרית שמונה

גיא לוזון מונה הערב (שלישי) למאמנה של הפועל תל אביב. לוזון, שחוזר לקדנצייה שנייה אצל האדומים, מחליף את אלי גוטמן שחוזר להיות מנהל מקצועי ויערוך את הבכורה שלו כבר בדרבי הגדול ביום ראשון מול מכבי תל אביב.

במהלך מפתיע שנרקם מוקדם יותר היום, אלי גוטמן מאמן האדומים פנה ללוזון והציע לו לשמש כמאמן הראשי, כאשר גוטמן עצמו ישמש כמנהל מקצועי מעליו, כפי שעשה עם גיא לוי בעונה שעברה. בפגישה בין הצדדים לוזון סיכם את תנאיו וכעת המו"מ הבשיל לידי חתימה. גוטמן יקצץ משכרו לטובת הבאתו של לוזון.

עוד בנושא

הרוש הודף, והכדור ברשת: מדור האנשים המאוכזבים מהמחזור האחרון
קצר בתקשורת: שחקני הפועל תל אביב עדיין לא מבינים את אלי גוטמן

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
קרוב לקאמבק. גיא לוזון/GettyImages

הבעלים, אמיר כבירי הסביר את ההחלטה: "כבר בפגישה הראשונה שלנו, עוד בטרם חזר להפועל תל אביב בשלהי העונה שעברה, שיתף אותי אלי גוטמן ברצונו למנות מאמן בכיר שיעבוד תחתיו. מינוי מאמן מוביל יאפשר לגוטמן ולי לגבש את האסטרטגיה הדרושה למועדון בשנים הקרובות כדי להחזירו למקומו הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי מבחינת הניהול והכדורגל. אני סמוך ובטוח שגיא לוזון הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה העונה, ואין לי ספק כי שיתוף הפעולה בינו, בין גוטמן וביני יסייע במציאת הדרכים הנכונות והאפקטיביות להצעדת המועדון גבוה ככל האפשר".

אלי גוטמן אמר: "לאחר מספר חודשים של עבודה מאומצת, כחלק מהאחריות המקצועית הכוללת שלקחתי על עצמי בהפועל תל אביב, החלטנו למנות את גיא לוזון למאמן הקבוצה במטרה להצעיד את המועדון קדימה להשגת היעדים הגדולים שהצבנו בפנינו. גיא יהיה אחראי על העברת האימונים, ניהול המשחקים ובחירת ההרכב הפותח.
כמנהל המקצועי של הפועל תל אביב, יתאפשר לי עתה במקביל לעבודה היומית , להתוות את המדיניות המקצועית לכל חלקי המועדון - ממחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת".

גיא לוזון אמר: "אני שמח ונרגש לחזור להפועל תל אביב ולכדורגל הישראלי בדלת הראשית. ברגע שאמיר כבירי ואלי גוטמן פנו אלי זה נגע בי מיידית. הערכה והפרגון מצד פרסונת כדורגל כמו אלי גוטמן הם החותמות לאמונה ביכולת שלי. אני מאמין שיחד עם הסגל הקיים והקהל הנהדר של הפועל נביא את הקבוצה למקום הראוי לה".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר לשמש כמנג'ר. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

אחרי שנחל הצלחה כמאמן מכבי פתח תקוה מועדון האם שלו, גיא לוזון מונה למאמן הפועל תל אביב בעונת 2007/08, אך נחל אכזבה גדולה בליגה ולאחר עשרה מחזורים הקבוצה דורגה במקום האחרון עם שש נקודות. לוזון התפטר מאימון האדומים ב-25 בנובמבר 2007 אחרי עוד הפסד מול מכבי חיפה. לוזון חזר לאחר מכן למכבי פתח תקוה, אך לא הצליח לשחזר את ההצלחה ומונה למאמן בני יהודה ב-2008 והצליח להוביל את הכתומים למקום החמישי שהקנה להם כרטיס לאירופה וגם לגמר הגביע, שם הפסידו 3:1 להפועל תל אביב.

אחרי שאימן שלוש שנים את הנבחרת הצעירה של ישראל, כולל ביורו 2013 שנערך בארץ, לוזון ניסה את מזלו מעבר לים כשאימן את סטנדרד ליאז' וצ'רלטון. בעונה הראשונה שלו בבלגיה לוזון הצליח, אך פוטר אחרי כישלון בעונה השנייה ופוטר עונה לאחר מכן גם מצ'רלטון בעקבות תשעה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully