וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי עלו וייפגשו בסיבוב הבא

השדים האדומים גברו 1:3 על נורת'המפטון, הסיטיזנס לא התקשו ב-1:2 על סוונסי משערים של קלישי וגרסיה. טוטנהאם הביסה את ג'ילינגהאם ותשחק נגד ליברפול. ניצחון דרמטי לווסטהאם

משחקי גביע הליגה האנגלי נמשכו הערב (רביעי), ובמוקד שתי הקבוצות ממנצ'סטר. יונייטד ומוריניו גברו 1:3 על נורת'המפטון מהליגה השלישית. בצד השני של העיר, סיטי של פפ גווארדיולה ניצחה 1:2 את סוונסי. במשחק נוסף, טוטנהאם הביסה 0:5 את ג'ילינגהאם.

מיד בסיום המשחקים התקיימה הגרלת שמינית הגמר שבישרה על כמה משחקים נהדרים:

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי
ווסטהאם - צ'לסי
ארסנל - רדינג
ליברפול - טוטנהאם
בריסטול סיטי - האל סיטי
לידס - נוריץ'
ניוקאסל - פרסטון
סאות'המפטון - סנדרלנד

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
שחררו לחץ. שחקני יונייטד חוגגים/רויטרס

נורת'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 3:1

הקבוצה של ז'וזה מוריניו השיגה ניצחון דחוק על הקבוצה מהליגה השלישית ואולי עצרה את המפולת, שהחלה דווקא לאחר פתיחת עונה מוצלחת שכללה זכייה במגן הקהילה ושלושה ניצחונות רצופים בליגה. השדים האדומים עלו ליתרון משערו הראשון של מייקל קאריק (17) אחרי 556 ימים, מאז ה-15 במרץ 2015. אלכס רבל הביך את השדים האדומים כאשר איזן מהנקודה הלבנה (42) והלחיץ אץ הפורטוגלי שבתחילת המחצית השנייה השליך למערכה את זלאטן איברהימוביץ' ומרכוס רשפורד. החילופים ופערי הכוחות עשו את שלהם, רשפורד בישל לאנדר הררה (68) וסגר את הסיפר בעצמו (75). מאז ערך את הבכורה שלו ילד הפלא האנגלי היה מעורב ביותר שערים של יונייטד מכל אחד אחר (11 שערים, שלושה בישולים).

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
בקלילות. הסיטיזנס חוגגים/רויטרס

סוונסי - מנצ'סטר סיטי 2:1

הפתיחה הנהדרת של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי נמשכה גם במפעל השלישי בחשיבותו. הקטלאני העניק מנוחה לקווין דה בראונה, קון אגוארו, ראחים סטרלינג ומספר שחקני הרכב חשובים, והעניק את חולצת ההרכב ללירוי סאנה, קלצ'י איהנאצ'ו, אנג'לינו ואלכס גרסיה. הקבוצה של פרנצ'סקו גווידולין קיוותה לנצל את ההרכב המשני של האורחת ולצאת מהמומנטום השלילי עם הפתעה גדולה, אך גאל קלישי כבש את שערו הרביעי באנגליה (49) וגרסיה הכפיל בקלילות מבישול יפה של חסוס נבאס (68). גילפי סיגורדסון רק צימק בתוספת הזמן.

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
חגיגה של התרנגולים/רויטרס

טוטנהאם - ג'ילינגהאם 0:5

אם כל הכבוד למפגש עם הקבוצה מהליגה השלישית, התרנגולים התעסקו בימים האחרונים בעיקר בפציעה של הארי קיין, שעשוי להיעדר בחודשיים הקרובים ובהיעדרו לקח פיקוד כריסטיאן אריקסן. הדני, שכבש 32 שערים מאז הגיע ללונדון (שני רק לקיין שבאותה תקופה כבש 65) הרשית פעמיים (31, 48), וינסנט יאנסן (51, בפנדל), ג'ושועה אונומה (65) ואריק לאמלה (68) השלימו ניצחון קליל ביותר.

שחקן ווסטהאם דמיטרי פאייה חוגג. GettyImages
הציל ממבוכה. פאייה/GettyImages

ווסטהאם - אקרינגטון סטנלי 0:1

הפטישים פתחו את העונה רע מאוד עם שלוש נקודות ליגה בלבד אחרי חמישה מחזורים, והם מתחת לקו האדום. רכש לא רע, אצטדיון חדש והשארתו של הכוכב הגדול דמיטרי פאייה לא עזרו לקבוצה של סלאבן ביליץ', שגם מול הקבוצה מהליגה הרביעית הביכה וכמעט נגררה להארכה. בסופו של דבר הקשר הצרפתי שיגר בעיטה חופשית מצוינת (96) לרשת וסידר לווסטהאם ניצחון דרמטי.

משחקים נוספים:

קווינס פארק ריינג'רס - סנדרלנד 2:1
לק.פ.ר: סנדרו (60), לסנדרלנד: פאדי מקנייר (70, 80).

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 0:2
לסוטון: צ'רלי אוסטין (33, בפנדל), ג'ייק הסקת' (64).

פולהאם - בריסטול סיטי 2:1
לפולהאם: לוקאס פיאזון (14), לבריסטול: ארון ווילברהאם (45), תמי אייברהם (90).

סטוק - האל 2:1
לסטוק: מרקו ארנאוטוביץ' (24), להאל: ריאן מייסון (45), מרכוס הנריקסן (91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully