וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "יום אחד הפער בין שכר הגברים לנשים בספורט ייסגר"

הטניסאית האמריקאית, שמרוויחה הכי הרבה מבין הספורטאיות, אופטימית לגבי העתיד: "מישהי מדהימה עוד תסגור את הפער, אבל לא בדור שלי. זה ממש לא מעצבן אותי כי אני לא משחקת עבור כסף"

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
אופטימית. וויליאמס/GettyImages

סרינה וויליאמס היא הספורטאית שמשתכרת הכי הרבה בעולם, אך ההכנסה השנתית שלה בסך 6.7 מיליון פאונד היא עוד כסף קטן לעומת ה-42.2 מיליון פאונד שמרוויח מקבילה בגברים כריסטיאנו רונאלדו כל שנה. האמריקאית התייחסה לפער הזה, ובכלל לפערים בהכנסות בין גברים ונשים בעולם הספורט בראיון ל'סקיי'.

"אני מאמינה שיום אחד הפער יכול להיסגר", אמרה, "זה ממש לא מעצבן אותי כי אני לא משחקת עבור כסף, אלא כי אני אוהבת את זה. כשגדלתי אף פעם לא חשבתי על לעשות כסף, רק רציתי לזכות בתארי גרנד סלאם. אני מקווה שיום אחד ספורטאית מדהימה תוכל לסגור את הפער, זה אולי לא יקרה בדור שלי אבל מאמינה שזה יקרה".

פיונה הת'הורן, מנכ"לית בחברה לזכויות נשים, הגיבה גם היא לנושא. "הרבה אנשים חושבים שהפער הוא כתוצאה מהשיווק בספורט. הם חושבים שאנשים לא רוצים לראות נשים משתתפות בספורט אבל אני יודעת שזה לא נכון. הרבה מאוד אנשים הגיעו לראות את נבחרת הנשים של בריטניה זוכה בזהב בריו. במונדיאל הנשים האחרון צפו כ-750 מיליון אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully