וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרואה: "רונאלדיניו לא התאמן בפ.ס.ז', הוא היה מגיע רק למשחקים"

אקס בית"ר חשף פרטים מעניינים על אורח החיים של הכוכב האגדי, עמו הוא שיחק בפריס בין השנים 2001 ל-2003: "הוא היה מגיע לאימון עם משקפי שמש ומיד הולך לחדר המסאז'ים כדי לישון"

רונאלדיניו גאושו במדי ברצלונה. GettyImages
כיכב לא רק על כר הדשא. רונאלדיניו/GettyImages

רונאלדיניו היה ללא ספק אחד הכוכבים הכי גדולים שידע הכדורגל מאז ומעולם, אך לצד ההצלחה על כר הדשא, הכדורגלן הברזילאי המחונן אהב מאוד את החיים הטובים והבילויים ושמו נקשר לא אחת עם פרשות של קשורות לכדורגל.

מי שחשף היום את מעלליו של הברזילאי האגדי הוא לא אחר מאשר ז'רום לרואה, אקס בית"ר ירושלים ששיחק עם רונאלדיניו בפריס סן ז'רמן בין השנים 2001 ל-2003 עוד לפני שהאחרון עשה את הפריצה המטאורית שלו בברצלונה. לרואה נשאל על התקופה של רונאלדיניו בפריס וירה: "רונאלדיניו לא היה מתאמן במהלך השבוע והיה מופיע רק ביום שישי כדי לשחק ביום שבת. זה היה רונאלדיניו. אני חושב שהוא ניסה לחקות את רומאריו, שגם היה בליין לא קטן, אבל לא הייתה לו את אותה הצלחה".

זרום לרואה ביתר ירושלים. ברני ארדוב
זוכרים אותו? לרואה במדי בית"ר/ברני ארדוב

לרואה הוסיף: "בבוקר הוא היה מגיע עם משקפי שמש ומיד היה הולך לחדר המסאז'ים כדי לישון. שחקנים עם כישרון כמו שלו הם קצת משוגעים".

לרואה, 41, החל את הקריירה שלו בפריס סן ז'רמן במדיה הוא רשם 100 הופעות והוא הגיע לבית"ר ירושלים ב-2006 מלאנס. במדים הצהובים שחורים לרואה כבש 2 שערים ב-15 הופעות ואחרי העונה בישראל הוא הספיק לעבור בשש קבוצות צרפתיות שונות, כאשר בית"ר הייתה הקבוצה היחידה שלו מחוץ לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully