וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: ג'ואי ברטון הושעה לשלושה שבועות מאימוני ריינג'רס

קשר העולה החדשה לליגה הסקוטית, שידוע באופיו הבעייתי, נשלח הביתה בעקבות ויכוח עם חברו לקבוצה אנדי הולידיי. מהקבוצה נמסר: "המועדון והמאמן הרגישו כי הצדדים זקוקים לזמן ומרחב"

ג'ואי ברטון, קשר אנגלי. האתר הרשמי של ריינג'רס, אתר רשמי
התנצל אך נענש. ברטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריינג'רס

ג'ואי ברטון שוב מסתבך. הילד הרע של הכדורגל הבריטי אמנם כבר בן 34, אך זה ממש לא אומר ששמו כבר לא עולה לכותרות מהסיבות הלא נכונות. הפעם קשר ריינג'רס הסקוטית הושעה לשלושה שבועות מהקבוצה בשל דברים קשים שהטיח בחברו לקבוצה אנדי הולידיי במהלך ויכוח שהתחולל ביניהם לאחר התבוסה 5:1 לסלטיק באולד פירם.

הוויכוח התרחש ביום שלישי, אז נאמר לברטון לא להגיע לאימונים עד היום (שני), וכשחזר למתחם נערכה פגישה בה הוחלט להאריך את השעייתו. בהודעת ריינג'רס נכתב: "המועדון והמאמן מארק וורבורטון הרגישו כי כל הצדדים זקוקים לזמן ומרחב", וכי "לא תמסרנה הצהרות נוספות מהקבוצה או השחקן".

ברטון צייץ לאחר המקרה בטוויטר והודה כי "עברתי את הגבול. חלק מהדברים שאמרתי היו לא במקום ואני מתנצל", אך הוסיף כי הוא חושב שההשעייה (המקורית) לא הייתה הכרחית. לאחר מכן העלה ציוץ נוסף, אותו מחק לאחר מכן בו נכתב: "התנצלות לא אומרת שהאדם טעה, זה אומר שאכפת לך ממערכת היחסים יותר מהאגו שלך".

הציוץ של ברטון לאחר המקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully