וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הראינו שאנחנו צריכים להתמקד בעצמנו, ואז נעשה את העבודה"

19.9.2016 / 12:34

שחקני הפועל באר שבע לא חוששים מהנאחס החיפאי שלהם: "הם קבוצה קשה, אבל כבר ניצחנו אותם באלוף האלופים". בן תורג'מן צפוי לפתוח על חשבון קורהוט

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל באר שבע תתארח הערב (שני) אצל מכבי חיפה במשחק המרכזי של המחזור הרביעי (20:45, ספורט 5). שחקני ואנשי האלופה הגיעו למלון בחיפה כבר אתמול על מנת לנוח היטב במהלך היום, ובשעות הצהריים יערכו במלון אימון שיחרור קליל, אחרי יערוך ברק בכר אסיפה. המאמן יחסר את אליניב ברדה ומוחמד גדיר הפצועים, כשגם מיחאי קורהוט בספק גדול, וההערכה לגביו היא שבכר יעדיף שלא לסכנו, ולהציב את בן תורג'מן בעמדת המגן השמאלי.

בבאר שבע מייחסים חשיבות רבה למשחק, גם בשל המאזן שלהם מול הירוקים (באר שבע לא ניצחה את מכבי חיפה בחוץ מאז מרץ 1997, ובעונה שעברה רשמה שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו במפגשים הישירים בין הקבוצות), וגם בשל הרצון להוכיח שהם מסוגלים לשלב בין הקמפיין האירופי להצלחה בליגה.

"אחרי סלטיק עשינו תיקו נגד הפועל תל אביב, אז חשוב לנו הפעם להגיע ולנצח", אמר שחקן בקבוצה, שהתייחס גם ל"נאחס" נגד מכבי חיפה: "כבר ניצחנו אותם באלוף האלופים השנה. הם קבוצה קשה, אבל הראינו שאנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ואם נשחק את המשחק הרגיל שלנו אז נעשה את העבודה כמו שצריך".

עוד בנושא

20:45, ספורט 5: הפועל באר שבע מתארחת אצל מכבי חיפה
מולנסטיין ממשיך להחמיא לשחקני מכבי חיפה: "מרוצה מהרמה שלכם"
החל מיום רביעי: המשחק המרכזי בליגת העל עובר לשעה 21:00

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
השנה זה ייראה אחרת? מאור מליקסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully