וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים הופתעו שפלט לא תורגל. מולנסטיין: "מרוצה מהרמה שלכם"

19.9.2016 / 10:52

מאמן מכבי חיפה העדיף לספסל את ההולנדי ומוגרבי. הוא ממשיך באותה גישה כלפי השחקנים ובונה על קהת וואצק. חלק מהשחקנים: למרות הביקורות, קגלמאכר עדיף כקשר אחורי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שחקני מכבי חיפה העריכו עד האימון המסכם שגליינור פלט לא יפתח בהרכב לאור התרגול הטקטי במהלך השבוע. ובכל זאת, לאחר האימון אתמול נשמעו חלק מהם מופתעים מהמהלך. כזכור, אתמול פרסמנו כי מוגרבי ופלט, שכבש שער ניצחון במחזור הראשון ולא פתח במחזור האחרון מול בני יהודה, פתח במשחק הקודם בכפר סבא וכבש את השער השלישי, לא קיבלו את חולצת ההרכב. לאחרונה, בעקבות פוסט שהעלה ההולנדי לאינסטגרם וממנו עלה כי הוא פגוע, טענו במכבי חיפה כי האירוע אינו קשור לכדורגל. בסביבתו של השחקן סיפרו כי מדובר בעניין משפחתי.

"בכל מקרה", הבהירו במועדון, "השיקול של מולנסטיין לפתוח עם ניקיטה הוא טקטי בלבד, הוא יותר מתאים למשחק הזה". ההולנדי שקל לפתוח עם שני החלוצים במשחק הקרוב. באסיפה הטקטית הוא הסביר לשחקנים: "נשחק 4:4:2 כשאנחנו מגנים. ורמוט ורוקאביציה יעמדו בקו אחד וילחצו את הבלמים". הצמד של פלט בגביע מול הפועל באר שבע בחודש אפריל לא היה הפעם הראשונה שהוא פוגש את הרשת מול האקסית. הוא עשה זאת גם ב-1:1 בינואר, אז ספג גם כרטיס אדום וסיים את העונה עם 15 כיבושים, תשעה מהם בליגה ועוד ששה בגביע המדינה.

20:45, ספורט 5: מכבי חיפה מארחת את הפועל באר שבע

שחקני מכבי חיפה גארי קגלמאכר עם גליינור פלט עטאא ג'אבר. אדריאן הרבשטיין
שיקול מקצועי? גליינור פלט/אדריאן הרבשטיין

מולנסטיין תרגל גם את ורמוט וריאן, מה שהוביל להדחת פיראס מוגרבי מההרכב. גם אעיד חבשי יפתח על הספסל לאחר שמארק ואליינטה שהחלים תורגל ב-11. כפי שתרגל לאורך כל השבוע, נטע לביא, רועי קהת וקמיל ואצק יפתחו במרכז הקישור. גארי קגלמאכר ומריו מוסא יהיו המגנים. חלק מהשחקנים טוענים כי למרות הביקורות בתקשורת, גארי קגלמאכר טוב יותר כקשר אחורי. מולנסטיין מעדיף את הגרמני בעמדת המגן הימני על פני איאד אבו עביד. אייל משומר פצוע ולא יהיה בסגל. ההולנדי הקרין אתמול את המשחק

במשחק "אלוף האלופים". המאמן שם דגש על ההתפרקות במחצית השניה, שנבעה בין היתר מכושר גופני לקוי של השחקנים. "אני מרוצה מהרמה שאתם מפגינים באימון, נתוני ה-GPS מראים את זה", אמר להם המאמן. "עבדנו קשה השבוע, עכשיו צריך ליישם את זה על המגרש". מולנסטיין הבהיר מספר פעמים בשיחות סגורות שהוא בונה בעונה הקרובה בעיקר על היכולות הטכניות של רועי קהת ועל הכושר הגופני המצוין של קמיל ואצק. "כשהוא הגיע לכאן והרופא הציג בפנינו את נתוני הבדיקות, חשבנו שמשהו במכונה לא בסדר. הוא רץ כמו מטורף. באחד המשחקים הוא הגיע ל-14 קילומטר. אלו נתונים שלא רואים אצל שחקנים מובילים, גם בצ'מפיונס", אמר גורם בצוות המקצועי.

מעל 26,000 אוהדים, בהם 1,500 אוהדי באר שבע, הבטיחו את מקומם הערב באיצטדיון בחיפה והוא צפוי להיות כמעט מלא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully