וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה ברלין עדיין מושלמת אחרי 0:2 על שאלקה שבמשבר

וייזר להט עם שער (64) ובישול יפה לשטוקר (74) והוביל את הקבוצה מהבירה לניצחון שלישי בשלושה מחזורים לעיני 72 אלף צופים. שאלקה עדיין ללא נקודות. מיינץ ניצחה 1:3 בחוץ את אוגסבורג

ג'ון קורדובה שחקן מיינץ. GettyImages
חגיגה של קורדובה/GettyImages

המחזור השלישי בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה מיינץ להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה עם 1:3 בחוץ מול אוגסבורג. לאחר מכן הצליחה הרטה ברלין להשיג ניצחון שלישי בשלושה מחזורים עם 0:2 מול שאלקה שספגה הפסד שלישי בשלושה מחזורים..

אוגסבורג - מיינץ 3:1

הקבוצה של מרטין שמידט הצליחה להשיג ניצחון ראשון בליגה אחרי תיקו והפסד וסוף סוף הצליחה גם לשמור על יתרון. אוגסבורג, שניצחה במחזור שעבר את ורדר ברמן בחוץ, נותרה עם שלוש נקודות. ג'ון קורדובה כבש את הראשון בדקה השביעית כשנגח קרן מוצלחת של יונוס מאלי. קונסטנטינוס סטאפילידס איזן בדקה ה-73, אבל שערים של מאלי (75) ויושינורי מוטו (81) סידרו לאדומים ניצחון חוץ מרשים. זה קרה לא לפני שחוסה רודריגס הורחק בדקה ה-93.

מיטשל וייזר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
מחצית גדולה שלו. וייזר/GettyImages

הרטה ברלין - שאלקה 0:2

איזו פתיחת עונה אדירה לקבוצה מהבירה ואיזו פתיחת עונה רעה לקבוצה של מרקוס ויינצירל. הרטה ברלין, שהודחה במוקדמות הליגה האירופית מול ברונדבי לפני פתיחת העונה, רשמה ניצחון שלישי בשלושה משחקים, בעוד שאלקה עם הפסד שלישי בשלושה מחזורים ועדיין ללא שער זכות. 72 אלף צופים הגיעו על מנת לצפות במשחק וקיבלו תמורה מלאה ממיטשל וייזר, שרשם משחק גדול. אקס באיירן מינכן כבש את הראשון של הקבוצה שלו בדקה ה-64 כשבעט בנגיעה לחיבורים אחרי כדור רוחב של פטר פקאריק וקבע 0:1. בדקה ה-74 סיפק וייזר כדור של אמן לעברו של המחליף ולנטין שטוקר, שסיים כמו שצריך וקבע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully