וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וליון נפרדו ב-0:0, ניס עלתה למקום השני

שתיים מאכזבות העונה סיפקו משחק חלש בוולודרום. מריו באלוטלי לא נכלל בסגל, אבל יונס בלהנדה הציל נקודה ב-1:1 מול מונפלייה. 0:1 דרמטי לסנט אטיין על באסטיה

שחקן ליון ז'רמי מורל מול שחקן מארסיי בפטימבי גומיס. AP
חלוקת נקודות. מורל מול גומיס/AP

מארסיי וליון נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגה הצרפתית, כשמוקדם יותר חזרה ניס למקום השני עם 1:1 מול מונפלייה. סנט אטיין ניצחה 0:1 את באסטיה מפנדל בתוספת הזמן.

מארסיי - ליון 0:0

שתיים מאכזבות העונה עד כה סיפקו משחק חלש בוולודרום, בסיומו כל קבוצה בעטה פעם אחת בלבד למסגרת. המארחת ירדה בתום המחזור למקום ה-15 בטבלה, ליון במקום התשיעי.

מונפלייה - ניס 1:1

מריו באלוטלי נותר מחוץ לסגל, ככל הנראה בגלל בעיות בכושרו הפיזי, אבל גם בלעדיו ניס הצליחה לחלץ נקודה במונפלייה ולשמור על מאזן נקי מהפסדים במקום השני. ריאד בודבוז העלה את המארחת ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-67, אבל האקס יונס בלהנדה חגג שער בכורה במדי ניס דווקא מול הקבוצה איתה זכה באליפות ב-2011/12, כשאיזן בדקה ה-85.

סנט אטיין - באסטיה 0:1

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, סנט אטיין הייתה כל כך קרובה לתיקו נוסף, אבל קיבלה פנדל שני בתוספת הזמן והמחליף רומן המומה תרגם אותו לשער ניצחון דרמטי. רוברט בריץ', שהציל נקודה נגד פריס סן ז'רמן וגם בליגה האירופית במיינץ, החמיץ פנדל בדקה השביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully