וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי עוזבת את מכבי ראשון לציון: "נשקול לתבוע אותה"

18.9.2016 / 12:28

האצנית החליטה בצעד חד צדדי לעבור לאגודת לידר ירושלים, בראשון לציון זועמים: "מפגינה חוסר לויאליות כלפי האגודה שעמדה לצידה כשהאשימו אותה". לנסקי: "במקום להתכונן לאליפות אירופה, התעסקתי בקיצוצים"

אולגה לנסקי. ברני ארדוב
אמורה להגיש בכל יום טופס הסגר לאיגוד האתלטיקה. לנסקי/ברני ארדוב

דרמה גדולה בצמרת ענף האתלטיקה בישראל. אולגה לנסקי, אלופת ישראל בריצות הקצרות והאתלטית הבכירה של אלופת ישראל באתלטיקה מכבי הישגים ראשון לציון, החליטה לעזוב בצורה חד צדדית את האגודה ולעבור לאגודת לידר ירושלים. לנסקי פועלת למעבר לירושלים זה זמן מה בעקבות אמה המאמנת אירנה לנסקי שכבר עשתה את הצעד הזה ולאחר שבעלה הטרי האוקראיני רומן יארקו, שרץ באליפות אירופה האחרונה באמסטרדם, יעשה את אותו צעד ויעבור להתחרות עבור לידר ירושלים. לנסקי אמורה להגיש בכל יום טופס הסגר לאיגוד האתלטיקה בישראל על מנת לבצע את המעבר לירושלים.

במכבי הישגים ראשון לציון מאוכזבים וכועסים על הצעד החד צדדי של לנסקי. יושב ראש האגודה יאיר בייטלר אמר היום: "אולגה לנסקי מפגינה חוסר לויאליות כלפי האגודה שעמדה לצידה והיתה לה למשענת לאורך תקופה ארוכה. לא צריך להזכיר כמה עמדנו מאחוריה לפני שנתיים כשהאשימו אותה במה שהאשימו אותה. לאורך תקופה של חצי שנה קשה שעברה עליה, היינו מאחוריה וסייענו לה בכל פרמטר".

בייטלר לא פוסל אפילו פנייה לבית המשפט: "אולגה לנסקי הפרה את ההסכם עמנו בצורה חד צדדית. אנחנו נשקול פנייה לבית המשפט כדי לתבוע אותה על הנזקים שהיא הסבה לנו".

לנסקי אמרה בתגובה: "אני אישית מאוד אהבתי את האגודה, גדלתי בה מגיל 12, בתקופה שהייתי באגודה ניצחתי 12 פעמים אליפות ישראל והשתתפתי באליפויות אירופה ואליפויות עולם. הייתי רוצה להישאר באגודה, אבל השינוי בהנהלה הביא לבעיות. במשך חודשים עיכבו לי את המשכורת, אמרו שיקצצו לי לשנה הבאה, ובמקום להתרכז באליפות אירופה, אני מוצאת את עצמי בכאב ראש איך אני מקבלת משכורת החודש כדי לשלם הלוואה. במהלך השנה לא פעם קרה שיומיים לפני שאנחנו צריכים לקבל משכורת, מודיעים לנו שהחודש אין כסף, או הודעה על קיצוץ משכורת ב-700 שקל. התברר שגם כל התשלומי הפנסיה לא היו כמו שצריך, וגם הפיצויים לא. מלבד זאת, למרות החוזה שהם אומרים שהפרתי - לא פניתי לשום אגודה. אני נכנסת להסגר".

אתלטי לידר ירושלים היו רחוקים שתי נקודות ממדליה היסטורית בטורניר גביע אירופה לאלופות הנוער באתלטיקה בפורטוגל. לאחר הופעת הבכורה במפעל אשתקד אז סיימו במקום העשירי והאחרון, דורגו הפעם אלופי הנוער של ישראל במקום הרביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו קרובים למדליה. אתלטי לידר ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully