וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוזוביץ' הודח מסגל אינטר לקראת יובנטוס: "הודחתי בלי סיבה"

"שמח" באינטר אחרי ההפסד לבאר שבע: הקשר שהוחלף במחצית מול האלופה, הודח על ידי דה בור וצייץ נגדו ברשת החברתית. סוכנו מכחיש שמדובר בבעיית משמעת: "מרסלו אף פעם לא יצר בעיות"

מרסלו ברוזוביץ' שחקן אינטר. GettyImages
הקורבן של דה בור? ברוזוביץ'/GettyImages

ההפסד להפועל באר שבע שהגיע אחרי פתיחת עונה גרועה, הכניס את אינטר ללחץ עצום, כל זה רגע לפני הדרבי ד'איטליה' הערב נגד יובנטוס האלופה. אחרי הדיווחים שגרסו שמעמדו של פרנק דה בור התערער, באיטליה מתעסקים כעת בפרשה חדשה שמגיעה מכיונו של מרסלו ברוזוביץ', קשרה הקרואטי של הקבוצה. ברוזוביץ', שהוחלף במחצית על ידי באנגה במפגש מול באר שבע, לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול יובנטוס, כאשר גורמים במועדון טענו שהסיבה היא בעיות משמעת של השחקן. ברוזוביץ' עצמו הוסיף שמן למדורה כשכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "הוצאתי מהסגל בלי סיבה".

סוכנו של השחקן מיהר להכחיש את הדיבורים על כך שברוזוביץ' הודח בשל בעיות משמעת ואמר: "מרסלו אף פעם לא יצר בעיות. ממש לא". על השמועות על כך שהוא עזב את האימון מוקדם בלי אישור: "זה ממש לא נכון. הוא עזב את האימון יחד עם כולם".

דה בור יכול להתעודד לפחות מהעובדה שמול יובנטוס הוא יוכל ליהנות משירותיהם של ז'ואאו מריו, ז'ופרי קונדוגביה וסטבן יובטיץ', שלא רשאים לשחק באירופה. גם איבן פרישיץ', הקשר הקרואטי שסבל מפציעה קלה, נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully