וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן בונה על פישלר. "רואש עשה טעות, לא היה צריך לענות"

18.9.2016 / 8:37

אחרי הניצחון באשדוד, בצוות המקצועי טוענים: חזרת הבלם הצעיר הובילה להדחת רואש. לכץ אופציה להאריך את חוזיהם של סזאר ובאייה. גורם: "אלי כהן עבר שבוע קשה. השמחה שלו הייתה התפרקות"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. לירון מולדובן
שחרר המון לחץ. אלי כהן/לירון מולדובן

המתיחות בין חלק מההנהלה לצוות המקצועי בהפועל חיפה עסקה בין היתר בשאלת שני הברזילאים עליהם התעקש אלי כהן. אתמול, אחרי שני שערים של ז'וליו סזאר ואדילסון באייה תחת עיניו של סוכנם איתן מזרחי שהגיע למשחק באשדוד, נראה שהוויכוח בעניין היכולת שלהם הסתיים. "הכל הלך אתמול לאלי. הוא עבר שבוע קשה, ספג ביקורות. השמחה שלו אחרי השערים הייתה התפרקות, הוא פרק תסכול. הברזילאים כבשו, לאלה עליו הימר במקום ארבייטמן הבקיע. אוסידון השלים איתו.

עכשיו אנחנו חלק מהצמרת. אולי זה יביא קצת שקט", אמר שחקן בכיר בקבוצה. אגב, להפועל חיפה יש אופציה להאריך את החוזים של שני הברזילאים בעונה נוספת. אגב, מי שנראה לא מרוצה ממעמדו היה שלומי ארבייטמן. עד כה קיבל החלוץ לא מעט הזדמנויות, אך שחקנים סיפרו כי היה משוכנע שיפתח בחוד.

עוד בנושא:

אלי כהן: "הלחץ מבחוץ לא תואם למציאות, אנחנו רגועים"
כדור הרגעה: הפועל חיפה ניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד

שוער הפועל חיפה פיט פלטהאוזן. לירון מולדובן
כמה הצלות גדולות. פלטהאוזן/לירון מולדובן

בקבוצה דיווחו כי אלי כהן צרח אתמול על הספסל גם אחרי השער השלישי. הוא העיר לשחקנים על התפקוד בחלק ההגנתי, חשש מאוד שהתסריט מהמשחק בין קרית שמונה להפועל תל אביב יגיע גם לקבוצה שלו. על הספסל אתמול לא ישב אושרי רואש. הבלם היה מחוץ לסגל למרות שהגיע לאימון, התנצל והתאמן. הסיבה האמיתית לכך היא אינה העימות עם המאמן. רואש לא נכלל בסגל בגלל חזרת אופק פישלר, שנראה היה שכלל לא יהיה בסגל למשחק בגלל פציעה, אך נכנס אליו ברגע האחרון לאחר שבצוות המקצועי הבינו שהתאושש ממנה ורשם יכולת טובה שכנראה תשאיר את רואש בחוץ גם במשחק הבא.

"אושרי עשה טעות. הוא ידע שאלי מחפש אותו ולא היה צריך לענות לו באימון. מצד שני, יכול להיות שהוא ניסה להחזיר לו על חוסר האמון. מה שבטוח, הניצחון אתמול לא לא הוסיף לו נקודות לקראת המחזור הבא", אמרו במועדון. כהן בנה על פישלר כבלם שלישי בתחילת העונה ולא רצה את רואש. ההתעקשות של כץ השאירה אותו בקבוצה למרות שהמאמן בונה על פניירו וקפילוטו במרכז ההגנה. אם המתיחות בין הצדדים תימשך, לא מן הנמנע שרואש יחפש קבוצה אחרת, כבר בינואר או בתום העונה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון. לירון מולדובן
ניצחון קריטי. שחקני הפועל חיפה/לירון מולדובן

במועדון מדווחים כי לפחות בגזרה של יוסי דורה נרשם שקט יחסי. דורה לא פתח אתמול בהרכב, אבל נראה כי כהן ימשיך לתת לו את הקרדיט. המאמן עשוי לערוך שיחה דומה גם עם רואש, כדי לנסות ולפתור את הסאגה הזאת, לפחות באופן זמני. בקבוצה היו מרוצים מאוד מלירן סרדל. הקשר האחורי עושה עבודה טובה ואלי כהן משוכנע שהוא טוב יותר בתפקיד הנוכחי שלו. ברונו פניירו שסובל מזעזוע מוח נבדק ונראה שהוא יוכל לקחת חלק באימונים.

נקודה חשובה לסיום: בהפועל חיפה הדפו השבוע את הביקורות על השוער פיט פלטהאוזן. אלי כהן נעדר מהאימון בשל שיחה אישית שערך איתו בעקבות הטעות בשער הראשון מול כפר סבא, אחר גם אחריה אמרו במועדון כי מדובר באחד מהשוערים הטובים בליגה. אתמול, בהצלה כפולה לקראת הסיום ועוד קודם לכן מול דן ביטון, פלטהאוזן הסיר חלק מהספקות לגביו. "ברגע שהגיע אמרנו שמדובר בשוער ברמה גבוהה. הוא נתן תשובה במשחק הזה, היה לו משחק טוב מאוד", סיכם אלי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully