וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "יש לנו בעיה בקבלת ההחלטות, צריך לעבוד על זה"

18.9.2016 / 8:21

במועדון ניסו לנתח את ההפסד לבני יהודה, הבעלים סתיו שחם הרגיע: "לא ניכנס למרה שחורה בגלל הפסד אחד". רן קדוש: "הכדור פשוט לא נכנס". על מחאת האוהדים: "בניצחונות הם יעודדו אותנו"

מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
לא הצליח למצוא את הרשת. צ'יבוטה/מגד גוזני

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם יצא אמש (שבת) מאוכזב מהמשחק בו הפסידה קבוצתו לבני יהודה בבית, אבל כרגיל הוא גם היה עם הרגליים על הקרקע. "אם היינו מנצחים היום, היינו רצים לאליפות? אז בגלל הפסד ניכנס למרה שחורה? כולנו רצינו לעשות ניצחון שני ברציפות אחרי שניצחנו בחיפה בשבוע שעבר, אבל זה הגורל של קבוצות כמו כפר סבא ובני יהודה שפעם מנצחות ופעם מפסידות. אני עדיין מאמין שהקבוצה של העונה טובה יותר מזו שהיתה בעונה שעברה וגם בהפסד הזה עשינו הרבה דברים חיוביים במהלך המשחק".

בניגוד לשחם שהיה יחסית סלחן, הביקורת בכפר סבא היא בעיקר כלפי הפעולות האחרונות של השחקנים. "אנחנו עושים הרבה דברים טובים עד ההחלטה האחרונה", אמר אמש גורם בקבוצה. "יש לנו בעיה בקבלת החלטות נכונה. אם זה בבעיטה או במסירה האחרונה. צריך לעבוד על זה".

שוער הפועל כפר סבא רן קדוש. אדריאן הרבשטיין
"בניצחונות הקהל יעודד". רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

שוער הקבוצה רן קדוש הקיף הרבה מאוד נושאים בשיחה אמש עם התקשורת. "הגענו להמון מצבים ולצערנו בגלל חוסר ריכוז וקצת חוסר מזל הכדור לא נכנס", אמר קדוש. "אני בטוח שהחלק הקדמי שלנו עוד ייתן תפוקה ושמה שקרה במשחק הזה לא יחזור על עצמו יותר מדי פעמים העונה". על עצמו אמר קדוש: "מאכזב שעדיין לא הצלחתי לשמור על שער נקי בליגה, כשוער זאת אחת המטרות שלי בכל משחק. זה לא אומר שום דבר על ההמשך ואני חושב שסה"כ ההגנה עושה עבודה טובה ואני מאמין שבהמשך גם השערים הנקיים יגיעו".

מספר מועט של אוהדים עמדו בסיום המשחק מחוץ לאיצטדיון וקיללו. קדוש אמר על כך: "הייתי בהרבה קבוצות ותמיד כשלא מצליחים האוהדים מקללים וזה לא משהו חדש. זה נכון שאני מצפה שהקהל יתמוך על אחת כמה וכמה שאנחנו משחקים טוב אבל אנחנו מתמודדים עם זה. אני בטוח שבניצחונות הם גם יעודדו אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully