וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן ובניון פנו לאוהדים המוחים: "זה הזמן לתמוך בקבוצה"

18.9.2016 / 6:57

במכבי תל אביב לא נותרו אדישים למחאה, בניון ניסה להרגיע: "המחאה לא תעזור להרים את כולם". קיארטנסון: "אם השופט פוסק על החלטה, כולם צריכים לדעת ממנה". כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט: גיא צרפתי מונה לתפקיד מאמן הנוער

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ההגעה של אוהדי מכבי תל אביב אמש (שבת) לאימון הקבוצה בקרית שלום, לא הסתכמה רק במחאה כלפי השחקנים. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ניגש אל האוהדים שהסתננו למתקן האימונים ושוחח עמם. בהמשך הוא הוציא אליהם לשיחה קצרה את הקפטן גל אלברמן ואת יוסי בניון שאמרו להם בין היתר: "אנחנו מאוכזבים בדיוק כמוכם על מה שקרה בשני המשחקים האחרונים, אבל זה הזמן לתמוך בקבוצה. זה לא הזמן למחאה והיא לא תעזור להרים כאן את כולם".

שחקני מכבי תל אביב יוסי בניון, גל אלברמן. ברני ארדוב
ניסו להרגיע את האוהדים. בניון ואלברמן/ברני ארדוב

במכבי תל אביב יוצאים כעת לשלושה משחקי ליגה מאוד חשובים ורוצים בהם 9 נקודות. הערב מול הפועל רעננה, ביום רביעי מול בני סכנין ובעוד שבוע מול הפועל תל אביב. "אם נגרור איתנו את המשחק מול זניט, שום דבר טוב לא יצמח מכך", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "לא במקרה ג'ורדי עשה את האסיפה וארבלדזה אמר לנו את מה שאמר. שניהם יודעים שאנחנו בצומת קריטי".

מי שמקווה לכבוש גם הערב הוא וידאר קיארטנסון. "אני שמח שהגול הראשון שלי הגיע כבר במשחק השני", אמר. "אפילו שהכאב גדול על זה שהפסדנו, אנחנו חייבים להתאושש ולהרים את עצמנו כי הליגה מחכה". קיארטנסון סיפר שלא ידע דבר על אותו חוק חדש שלמעשה הביא בדיעבד לקריסה של מכבי תל אביב במשחק: "גם במאלמו לא אמרו לי דבר על החוק הזה וגם במכבי תל אביב. אני חושב שאם שופט פוסק על כזו החלטה, השחקנים צריכים לדעת ממנה. זה חוק מוזר. ממש מוזר. עבורי זה היה המשחק הכי מטורף ששיחקתי בו. כבר הייתי ביתרון של שלושה שערים במשחק בו שיחקתי בעבר בנורבגיה, אבל אז סיימנו בתוצאה של 5:5 ולפחות לקחנו נקודה".

אוהדי מכבי תל אביב מחו נגד השחקנים: "אין לכם כבוד"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא צרפתי מונה לתפקיד מאמן הנוער של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
חוזר לאגודה שבה גדל. צרפתי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גיא צרפתי מונה היום רשמית לתפקיד מאמן קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר'. צרפתי (37), גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ומחליף בתפקיד את אורי אוזן, שהתפטר.

המנהל הביצועי פטריק וואן לוון אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנו מקדמים בברכה את חזרתו של גיא צרפתי אל מכבי תל אביב, המועדון בו עשה את צעדיו הראשונים כשחקן במחלקת הנוער וממנה העפיל עד לקבוצה הבוגרת. תפקידו החשוב של גיא כמאמן קבוצת הנוער יהיה לעזור למחלקה בפיתוח וחינוך של שחקני העתיד הצעירים של המחלקה, תחת הפילוסופיה החדשה של המועדון על מנת שיוכלו בעתיד להילקח בחשבון כשחקנים לקבוצה הבוגרת. אנו מאחלים לגיא את מלוא ההצלחה בתפקידו החדש".

צרפתי אמר על המינוי: "אני נרגש לחזור למקום שבו גדלתי. מגיל אפס אני זוכר את עצמי במכבי תל אביב. אבא שלי שני האחים שלי שיחקו במכבי והיו שותפים לתארים ופיאור מחלקת הנוער. האישיות שלי עוצבה במחלקה הזו, ואין שמח ממני לחזור הבית ולהקרין את מה שאני חוויתי יחד עם השיטה והדרך החדשה של המנהל המקצועי שאני מאוד מאמין בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully