וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סרחיו אגוארו האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2020

למרות שהצהיר שיחזור לארגנטינה בתום חוזהו המקורי, באנגליה מדווחים שהחלוץ הלוהט הסכים לחתום לעונה נוספת בעקבות הגעתו של גווארדיולה: "אני ממש שמח שהוא הגיע לאמן אותנו"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בכושר שיא. סרחיו אגוארו/רויטרס

סרחיו אגוארו חתם ב-2014 חוזה לחמש שנים במנצ'סטר סיטי, אך הצהיר לא פעם אחת שהוא מתכוון לסגור מעגל ולחזור לאינדפדיינטה קבוצת נעוריו בתום החוזה. אולם, באנגליה מדווחים היום שהחלוץ הארגנטינאי שפתח את העונה בצורה פנטסטית, חתם על חוזה חדש ויישאר בקבוצה לפחות עד 2020. על פי הדיווחים בממלכה, פפ גווארדיולה המאמן החדש של הסיטיזנס שכנע את הארגנטינאי להישאר במועדון עונה נוספת לפחות כאשר המטרה המוצהרת של השניים היא לזכות בליגת האלופות, תואר שבו גווארדיולה זה עם ברצלונה, אבל אגוארו עדיין לא חווה את טעמו.

אגוארו כבר פרגן למאמן החדש שלו כשאמר: "אני ממש שמח שהוא בא. הוא אחד המאמנים שהכי עזרו לי בקריירה. עם פפ אני יוכל ליצור לעצמי אפילו יותר מצבים ולהבקיע יותר".

אגוארו הורחק אומנם אחרי משחק הליגה של מנצ'סטר סיטי מול ווסטהאם ולא שיחק בדרבי, אבל הספיק כבר לכבוש פעמיים שלושער, כולל מול בורוסיה מנשנגלאדבך בליגת האלופות באמצע השבוע. החלוץ הפנטסטי יחסר לגווארדיולה גם בשני משחקי הליגה הקרובים מול בורנמות' וסוונסי, אך יחזור למפגש המסקרן והקשר יותר מול טוטנהאם בחוץ בתחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully