וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: שוינפלד בספק גדול, אבוחצירה בהרכב

בית"ר ירושלים רוצה ניצחון ליגה ראשון, התלבטות בין קלטינס לכחילה. בהפועל תל אביב החלוץ חולה ועלול להיעדר. עמאשה יערוך בכורה? זריהן יפתח באשדוד, סקאביש מחוץ לסגל של כפר סבא

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משחקי שבת:

18:00: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה, שופט: מנשה משיח (ספורט 1).

20:00: מ.ס אשדוד - הפועל חיפה, שופט: לירן ליאני (ספורט 2)

20:10: הפועל כפר סבא - בני יהודה, שופט: אוראל גרינפלד

20:10: בית"ר ירושלים - הפועל אשקלון, שופט: זיו אדלר (ספורט 1)

אוהדי הפועל תל אביב. יותם רונן
חולמים לראות שער. אוהדי הפועל תל אביב/יותם רונן

15:03 הפועל חיפה: אושרי רואש התנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים בעקבות התקרית אתמול, אבל הוא לא יכלל בסגל בגלל סיבות מקצועיות (איציק יצחקי)

14:33 הפועל תל אביב: הצרות של האדומים נמשכות וארון שוינפלד בספק גדול למשחק בשבת בגלל מחלה. ביום שבת יוחלט אם הוא יכלל בסגל וישחק. ויאם עמאשה עשוי לצבור דקות משחק ראשונות במדים האדומים. דולי מנגה איחר לאימון המסכם ולא הורשה להשתתף בו (עמית גולדשטיין).

14:22 הפועל כפר סבא: מקסים סקאביש שלא מגלה יכולת גבוהה עד כה יאבד את מקומו בסגל לטובת גיא חדידה שנכנס כמחליף באמצע השבוע מול מכבי חיפה בגביע הטוטו וכבש את אחד השערים. המגן ליאור לוי פצוע ולא יהיה בסגל (יניב טוכמן).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד. ברני ארדוב
בספק גדול. שוינפלד/ברני ארדוב

14:20 מ.ס אשדוד: אור אינברום ודין דוד אמורים לרדת לספסל אחרי שפתחו במחזור הקודם מול הפועל אשקלון ולא הרשימו. ניב זריהן יקבל הזדמנות בהרכב. טום בן זקן ימשיך להיעדר מהסגל בשל פציעה (יניב טוכמן).

13:48 עירוני קרית שמונה: בקבוצה מרוצים מקצב צבירת הנקודות, אך לא מהיכולת ומוטי איוניר יחזור לשיטה של שלושה בלמים. הייטור שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לפתוח ובעמדת המגן השמאלי יורכב אלי בלילתי שיחליף את אורן ביטון המורחק. שלומי אזולאי הקשר ואזקיאל אנדואסל עשויים לרשום הופעות בכורה בהרכב. "אנחנו יודעים שיש לנו חומר שחקנים מציין" אמר שחקן בקרית שמונה "רצינו שזה יתחבר יותר מוקדם אבל אנחנו בטוחים שככל שהעונה תתקדם הקבוצה תיראה טוב"


12:54 בית"ר ירושלים: דן מורי שפתח נגד מכבי תל אביב
יהיה מחוץ לסגל לראשונה העונה. למורי היה חלק גדול בשער השיוויון של נוסא איגייבור ונראה כי המאמן רוצה להעביר מסר לכל השחקנים כי לא יקבל יותר טעויות וחוסר ריכוז של שחקנים שעולים לקבוצה בשערים מיותרים (אופיר סער).

שחקן עירוני קרית שמונה אורן ביטון מול שחקן מ.ס. אשדוד ניב זריהן. אדריאן הרבשטיין
יפתח בהרכב. זריהן/אדריאן הרבשטיין

12:13 הפועל אשקלון: פדרו גלבאן עדיין אינו בכושר משחק מלא והוא יתחיל את המשחק על הספסל. איסו לינגאנה עדיין פצוע וייעדר. הזרים מירקו אורמוש ולאסינה דאו רק החלו באימונים ובמועדון מקווים להכניסם לכושר משחק כמה שיותר מהר. שחקן בקבוצה אמר: "בית"ר קבוצה מצויינת, אנחנו קונים נקודה, בטדי זה הישג" (אופיר סער).

12:01 בית"ר ירושלים: רן בן שמעון יעלה הרכב בעל אופי התקפי וינטוש את מערך שלושת הבלמים. עידן ורד יתופקד בשלישייה במרכז המגרש ושמעון אבוחצירה יפתח בחלק הקדמי לצד ז'והאן אודל ואיתי שכטר. ההתלבטות היחידה של רן בן שמעון היא בין דוד קלטינס לטל כחילה במרכז ההגנה (אופיר סער).

11:48 בית"ר ירושלים: ארסניו ולפורט שלח למועדון מכתב התראה לפני תביעת בוררות. ההולנדי דורש להתאמן ביחד עם כל הקבוצה ולא לערוף אימונים בצד כפי שקורה עכשיו, כשהוא נשלח להתאמן עם דני פרדה ורועי זיקרי בלבד. זיקרי כבר הגיש בוררות נגד הקבוצה בטענה דומה. בבית"ר טוענים כי השלושה עשו "יד אחת" וסירבו להשתחרר תמורת פיצוי, אך שהמועדון נותן להם את כל מה שמגיע להם על פי החוזה (אופיר סער).

חלוץ בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה. ברני ארדוב
יצטרך להוציא לפועל. אבוחצירה/ברני ארדוב

11:07 הפועל תל אביב: האדומים מעוניינים להקל על אוהדים נכים בעלי כסאות גלגלים שמעוניינים להגיע למשחקי הקבוצה. בהודעה של המועדון נכתב שאוהדים שישלחו פרטים מזהים וצילום תעודת נכה, יקבלו כרטיס אלקטרוני להדפסה ולא יצטרכו לחכות בתור בקופות הרגילות (עמית גולדשטיין).

11:03 עירוני קרית שמונה: הקשר עידו דוידוב לא כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב ולא ייכלל בסגל. הבלם הייטור חוזר מהרחקה אחרי הכרטיס האדום שספג נגד בית"ר ירושלים במחזור השני (שלמה וייס).

10:50 הפועל חיפה: אלי כהן הפתיע כשתרגל אתמול את עידן גולן בכנף ימין ואת ז'וליו סזאר לצד יוסי דורה. את לירן סרדל החליף חנן ממן, שתופקד לצד מקסים פלקושצ'נקו. ההערכה היא שהשניים האחרונים לא יפתחו יחד בסופו של דבר (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully