וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: הקאבס בפלייאוף, וושינגטון מתקרבת

שיקגו, שהחזיקה לאורך כל העונה במאזן הטוב בליגה, הפכה לראשונה שמבטיחה את מקומה באוקטובר. הקבוצה מהבירה צפויה להצטרף בשבוע הקרוב. ב-AL: נמשך הקרב הסוער במזרח ועל הווילד קארד

ג'ון לסטר שיקגו קאבס. AP
יהיה איתנו גם בחודש הבא. לסטר/AP

לאורך כל העונה שיקגו קאבס הייתה הקבוצה הכי טובה ב-MLB ואתמול בלילה (בין רביעי לחמישי), הקאביז באו על שכרם. ניצחון 0:7 בחוץ על סנט לואיס, שרדפה אחריהם ללא שום סיכוי במשך חודשים ארוכים, עשה את העבודה, הוריד את "מספר הקסם" של הקבוצה מעיר הרוחות לאפס והבטיח למאדון ושחקניו הופעה בפוסטסיזן, כאשר נותרו כשבועיים לסיום העונה הסדירה. הלילה הקאבס דווקא הפסידו, 5:4 בבית למילווקי ולמרות זאת, מאזנם הנפלא עומד על 53:93.

גם ב-NL מזרח הסיפור ייסגר בקרוב. וושינגטון ניצחה שמונה מעשרת משחקיה האחרונים והמאזן שלה עומד כרגע על 59:87, טוב בעשרה משחקים מזה של סגנית האלופה ניו יורק מטס, כך שהנשיונאלס אמורים להבטיח בשבוע הקרוב את הופעתם בפלייאוף. במערב, הקרב טיפה יותר צמוד והדודג'רס, שהפסידו הלילה באריזונה 7:3, מובילים בארבעה משחקים על סן פרנסיסקו, שאחרי שעשתה פדיחות רציניות השבוע וחטפה סוויפ ביתי מסן דייגו האיומה, חזרה לחייך עם 2:6 חשוב על סנט לואיס.

הסדרה הזו, בין הג'איינטס לקרדינלס, שתיים שנאבקו בשנים האחרונות על אליפויות, היא גם קריטית במאבק על כרטיסי הווילד קארד. כרגע, הענקים מובילים את המרוץ ומחזיקים ביתרון שני משחקים על הקארדס, כאשר בין לבין נמצאת גם ניו יורק, לה יתרון משחק על סנט לואיס. מיאמי (ארבעה משחקים מאחור) ופיטסבורג (5.5, אחרי 2:15 מוחץ הלילה בפילדלפיה בדרבי הפנסילבני), עדיין חולמות אבל קשה לראות אותן משיגות משהו.

הנלי רמירז בוסטון רד סוקס חוגג. AP
ניצחון משוגע וקריטי לרד סוקס. רמירז חוגג בסיום/AP

ב-AL מזרח, הדרמה בשיאה. בולטימור יצאה מבוסטון עם שני ניצחונות והרד סוקס היו על סף הפסד ביתי שלישי ברציפות הלילה, כאשר נקלעו לפיגור 5:1 מוקדם מול היאנקיז, אלא שחמש ריצות באינינג האחרון, כולל ווקאוף הומראן בן שלוש ריצות של הנלי רמירז, השאיר את הגרביים עם הראש מעל המים וביתרון שני משחקים על האוריולס ועל טורונטו, שניצחה בלוס אנג'לס את האיינג'לס. היאנקיז כרגע חמישה משחקים מאחור בבית הזה.

במרכז, קליבלנד לא ממש מבריקה כרגע, אבל דטרויט, שהפסידה 5:1 בבית למינסוטה החלשה הלילה, לא מצליחה לצמצם פערים והמאזן של האינדיאנס, 62:84, מספיק להם ליתרון מבטיח של שישה משחקים. גם המערב נראה די סגור עבור טקסס, שעם מאזן 60:87, מובילה בשמונה משחקים וחצי על סיאטל.

השיגעון ב-AL ממשיך להיות מאבק הווילד קארד. כרגע, בולטימור וטורונטו ראשונות במאזן זהה (66:80) ואחריהן, בסדר הבא: דטרויט וסיאטל (שתיהן בפיגור משחק וחצי), היאנקיז (בפיגור 2.5), יוסטון (בפיגור 3.5) והאלופה קנזס סיטי (בפיגור 5.5 משחקים ומתרחקת משמעותית מהפלייאוף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully