וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי נקמה: הג'טס ניצחו את הבילס בחוץ 31:37 בפתיחת המחזור השני

ניו יורק חזרה לפגוש את הקבוצה שהותירה אותה מחוץ לפלייאוף במחזור הסיום של העונה שעברה ויצאה עם ידה על העליונה בזכות משחק מצוין של ריאן פיצפטריק ושלושה טאצ'דאונים של מאט פורטה

שחקני ניו יורק ג'טס חוגגים. AP
ניצחון ראשון העונה לג'טס/AP

בפאלו (2:0) - ניו יורק ג'טס (1:1) 37:31

המחזור השני יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) באפ-סטייט ניו יורק, שם הסילונים השיגו בתום משחק סוער ומרתק סוג של נקמה מול הקבוצה שהשאירה אותם מחוץ לפלייאוף במחזור הסיום של העונה שעברה. האקס, רקס ריאן, צנח למאזן 2:0 ורואה כבר עכשיו עוד עונה מתחילה לברוח לו, בעוד שהירוקים, אחרי ההפסד הכואב לסינסינטי ביום ראשון, חזרו לעניינים.

האורחים עלו ראשונים על הלוח עם שער שדה בתום דרייב ארוך, אך הבילס מיד הגיבו כשמרקיז גודווין שורף את דרל ריוויס בדרך לטאצ'דאון של 84 יארד. ניו יורק השתלטה מכאן על המשחק ועם טאצ'דאונים ברבע השני של מאט פורטה ואריק דקר, ירדה להפסקה ב-10:20.

הרבע הבא כבר היה סיפור אחר והבילס רשמו שני טאצ'דאונים מהירים, אחד ל-71 יארד של גרג סאלאס והשני בהחזרת פאמבל, אבל משם והלאה, הג'טס שוב התעוררו. מאט פורטה הוסיף טאצ'דאון ברבע השלישי ועוד אחד ברביעי וקבע 24:37, כאשר גם טאצ'דאון מצמק של הבילס לא מספיק להם.

ריאן פיצפטריק היה טוב עם 374 יארד וטאצ'דאון. דקר תפס ל-126, ברנדון מרשל שנפצע במה שנראה תחילה כפציעה קשה, אך חזר במהרה, הוסיף עוד 101 וקווינסי אונווה רשם 92 באוויר, בעוד פורטה מככב על הקרקע עם 100 יארד ושלושה טאצ'ים. מנגד, 297, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד לטיירוד טיילור. 112 באוויר לגודווין ו-89 לסאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully