וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשיש שניים: מינסוטה מול גרין ביי במוקד המחזור השני

שתי היריבות הגדולות של ה-NFC צפון ייפגשו בסאנדיי נייט מרתק באצטדיון החדש של הווייקינגס. פיטסבורג מול סינסי, דאלאס אצל וושינגטון, יוסטון מחכה לקנזס סיטי והברונקוס פוגשים את הקולטס

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Al Bello, GettyImages
יכול לצאת ממיניאפוליס עם חיוך? רוג'רס/GettyImages, Al Bello

אחרי שהוצאנו מהמערכת את ההתרגשות ממחזור הפתיחה, האקשן ב-NFL יימשך ביום ראשון עם רוב משחקי המחזור השני, כאשר לא מעט קבוצות חוששות ליפול כבר עכשיו לבור מוקדם. במוקד: פיטסבורג מול סינסינטי במשחק גדול, דאלאס יוצאת לוושינגטון, הג'איינטס מארחים את ניו אורלינס, יוסטון נגד קנזס סיטי, הראמס בבכורה ביתית רשמית ב-LA מול סיאטל והאלופה דנבר מול אינדיאנפוליס במפגש האקסיות של פייטון מאנינג. בסאנדיי נייט, מינסוטה וגרין ביי בדרבי מרתק.

seperator

20:00

פיטסבורג (0:1) - סינסינטי (0:1)

שתי הקבוצות שאמורות להילחם על אליפות ה-AFC צפון במפגש ראשון לעונה. סיוטי הפלייאוף של סינסי נמשכו בינואר, כאשר הסטילרס חזרו מפיגור של 15:0 בדרך לניצחון באוהיו, שהיה החמישי שלהם בששת המפגשים האחרונים וה-15 שלהם מתוך ה-20 האחרונים. הפלדות הרשימו במחזור הפתיחה בוושינגטון, האורחים יצאו עם ניצחון קשה ממשחק החוץ מול הג'טס והמפגש הזה עשוי להתגלות כקריטי ברגעי ההכרעה של העונה.

דטרויט (0:1) - טנסי (1:0)

אחרי הפרישה של קלווין ג'ונסון, מעטים נתנו לליונס צ'אנס להשיג יותר מדי, אבל הקבוצה מעיר המכוניות פתחה עם הפתעה באינדיאנפוליס. לעומת זאת, הטייטאנס הזכירו כמה חלשים הם בהפסד הביתי להגנה של מינסוטה ומרקוס מריוטה חייב להציג יכולת טובה יותר כדי שמשהו ישתנה.

קליבלנד (1:0) - בולטימור (0:1)

עוד קבוצה שהייתה עלובה במיוחד במחזור הפתיחה היא קליבלנד, שגם איבדה לשמונה משחקים לפחות את רוברט גריפין השלישי. ג'וש מקאון יפתח במקומו ויקבע עונה 15 ברציפות בה לבראונס יש לפחות שני קוורטרבק פותחים, שיא NFL היסטורי ושלילי במיוחד. הרייבנס רשמו ניצחון די מכוער על בפאלו, אבל יכולים בהחלט לנצל את המפגש עם היריבה החלשה ל-AFC צפון כדי לפתוח עונה בצורה מוצלחת, בניסיון שלהם לחזור לרלוונטיות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס. GettyImages
יחגוג גם על הסטילרס? איי ג'יי גרין/GettyImages

וושינגטון (1:0) - דאלאס (1:0)

הקאובויס הפסידו במחזור הראשון בתום משחק צמוד ליריבה מה-NFC מזרח, ניו יורק ג'איינטס וכבר הם מתייצבים למשחק חשוב מאוד מול יריבה אחרת לבית, האלופה שלו מהעונה שעברה. הרדסקינס אכזבו במאנדיי נייט והובסו בבית מול פיטסבורג, כאשר לקבוצה מהבירה ברור שהפסד ביתי שני ברציפות, כבר בשלב זה, פשוט לא בא בחשבון. לשם כך, בוושינגטון יצטרכו לבלום את דאק פרסקוט ואזיקייל אליוט, הרוקיז של דאלאס, שהיו לא רעים בשבוע שעבר.

ניו יורק ג'איינטס (0:1) - ניו אורלינס (1:0)

לפני קצת פחות משנה, שתי הקבוצות הללו סיפקו את אחד המשחקים המטורפים בתולדות ה-NFL, כאשר הסיינטס ניצחו בבית את הענקים 49:52, עם שבעה טאצ'דאונים ו-505 יארד של דרו בריס מול שישה ו-350 של איליי מאנינג. ההגנה של הסיינטס לא ממש השתפרה מאז וההוכחה הגיעה בהפסד ביום ראשון לאוקלנד בבית. ההגנה של הג'איינטס דווקא אמורה להיות טובה יותר והקבוצה פתחה עם ניצחון חשוב מאוד בדאלאס, שייתן הרבה אוויר להמשך.

קרוליינה (1:0) - סן פרנסיסקו (0:1)

סגנית האלופה הייתה קרובה לניצחון על האלופה מדנבר, אך פספוס בשניות הסיום של בעיטת שדה השווה את מספר ההפסדים שלה העונה לזה שהיה לה בכל העונה שעברה. הפנת'רס חוזרים הביתה כעת ואמורים להסתדר עם הקבוצה הבינונית מהמפרץ, אבל ההגנה של הניינרס כבר הוכיחה את עצמה והתעללה בראמס בליל שני. זה צפוי להיות קשה יותר נגד ה-MVP קאם ניוטון.

ניו אינגלנד (0:1) - מיאמי (1:0)

הפטריוטס, בלי בריידי וגרונק, היו אנדרדוג גדול מאוד באריזונה, אך יצאו מהמדבר עם ניצחון ענק, בעוד הם סופרים את השניות לאחור עד חזרת הקוורטרבק המושעה. הדולפינס, שניצחו במפגש האחרון בין הקבוצות, ינסו להדהים את פוקסבורו ולעצור את ההתלהבות מג'ימי גארופולו, אבל כדי שזה יקרה, ההגנה תצטרך להיות ברמה בה שיחקה בהפסד בסיאטל ואילו ההתקפה, בראשות ריאן טניהיל, חייבת להשתפר משמעותית.

יוסטון (0:1) - קנזס סיטי (0:1)

שמונה חודשים וחצי חלפו מאז הצ'יפס השפילו את הטקסאנס עם 0:30 מוחץ בטקסס בפלייאוף, במשחק ההתפרקות המביכה של בריאן הוייר. שתי הקבוצות רוצות לחזור לפלייאוף גם העונה, כאשר בינתיים הטקסאנס, עם קוורטרבק אחר בדמות ברוק אוסווילר, פתחו עם ניצחון לא משכנע אבל די קל על שיקגו ואילו הצ'יפס נאלצו לעשות קאמבק משוגע כדי לחזור מפיגור ולגבור על סן דייגו בבית.

מאמן ניו אינגלנד פטריוטס ביל בליצ'יק. Kevin C. Cox, GettyImages
אחד מאחד כבר יש לו. בליצ'יק/GettyImages, Kevin C. Cox

23:05-23:15:

לוס אנג'לס (1:0) - סיאטל (0:1)

לא כך קיוו הראמס לפתוח את הקדנציה השנייה בעיר המלאכים, אבל הקבוצה חטפה בראש בסן פרנסיסקו. כעת, LA שבה לבית הזמני שלה בקוליסאום, האצטדיון המפורסם של USC, בתקווה להראות טוב יותר מול הסיהוקס, שנזקקו לטאצ'דאון בשניות הסיום כדי לנצח בבית את מיאמי. הראמס, בימי סנט לואיס, עשו לא מעט צרות בשנים האחרונות לסיאטל בקרבות בתוך ה-NFC מערב, אבל לא בטוח שזה יקרה גם הפעם. ביציעים, בכל מקרה, צפוי ערב מסקרן בבכורה הרשמית של לוס אנג'ס בעיר.

אריזונה (1:0) - טמפה ביי (0:1)

הקרדינלס בנו על ניצחון ביתי מול הפטריוטס החסרים, אבל נותרו המומים אחרי החמצת שער שדה בשניות הסיום וחייבים לחזור לעצמם לפני שהם נקלעים לצרה צרורה. שודדי הים דווקא נראו היטב בניצחון שלהם על אטלנטה, כאשר הדברים אמורים בעיקר לגבי הקוורטרק הצעיר ג'יימיס ווינסטון וההגנה הקשוחה, שהתעלתה במאני טיים.

סן דייגו (1:0) - ג'קסונוויל (1:0)

שתי קבוצות צנועות, שיצאו מאוכזבות ממחזור הפתיחה, נפגשות בדרום קליפורניה. הצ'ארג'רס שמטו יתרון גדול בארוהד ופיליפ ריוורס נותר מאוכזב, בפעם המי-יודע-כמה. הג'אגוארס נתנו פייט מצוין לגרין ביי, אך הפסידו בבית ויקוו לקבל עוד משחק טוב מבלייק בורטלס, במטרה להציג העונה מאזן משופר מעט.

אוקלנד (0:1) - אטלנטה (1:0)

ג'ק דל ריו היה אחד מגיבורי מחזור הפתיחה, כאשר המרת שתי הנקודות עליה החליט עבדה מצוין וסידרה לריידרס ניצחון גדול ודרמטי בניו אורלינס. הפאלקונס לעומת זאת, כבר שמטו את משחק הבית הראשון שלהם, מול יריבה מה-NFC דרום (טמפה ביי) וינסו לעשות משהו מפתיע כדי לנצח במשחק בו הם נראים כאנדרדוג.

מייקל קראבטרי אוקלנד ריידרס חוגג. AP
איך הריידרס ימשיכו אחרי הדרמה במחזור הראשון?/AP

דנבר (0:1) - אינדיאנפוליס (1:0)

בשנים האחרונות, המפגש הזה עמד בסימן פייטון מאנינג מול האקסית. העונה, פייטון כבר בבית והברונקוס, עם טרבור סימיאן האלמוני משהו מאחורי הסנטר, פתחו את העונה כמו אלופה אמיתית, עצרו את קאם ניוטון וניצחו את קרוליינה. הם מגיעים אחרי מנוחה ארוכה, למשחק בית שני ברציפות ובהחלט יכולים לנצל את ההגנה האיומה של הקולטס, שעלתה לקבוצה בעוד הפסד ביתי מיותר. אנדרו לאק, שכבר חגג בעבר על הברונקוס, פתח את העונה טוב ויחפש דרכים להתמודד עם ההגנה הנהדרת שתתייצב מולו.

מינסוטה (0:1) - גרין ביי (0:1), בין ראשון לשני, 3:30

רבים מחקו את הווייקינגס אחרי הפציעה של טדי ברידג'ווטר, אבל בשבוע הראשון של העונה הקבוצה של מייק זימר הוכיחה שיש לה עוד כלים לנצח משחקים ונהנתה משני טאצ'דאונים הגנתיים מול טנסי. הפעם המבחן יהיה הרבה יותר קשה, מול ארון רוג'רס, שכבר זרק טאצ'דאון משוגע אחד בשבוע שעבר והוביל את הפאקרס לניצחון קשה בג'קסונוויל. שתי היריבות הגדולות ייאבקו כנראה גם השנה על ה-NFC צפון והאורזים יודעים שניצחון חוץ ייתן להם מקדמה גדולה להמשך.

שיקגו (1:0) - פילדלפיה (0:1), בין שני לשלישי, 3:30

מאנדיי נייט דלוח משהו בעיר הרוחות, שם הברס החלשים יארחו את האיגלס, שפתחו את העונה בצורה מוצלחת וניצחו בקלות את קליבלנד בבית. פילי תציג שוב את הבחירה מספר 2 בדראפט, קרסון וונץ, שעושה את צעדיו הראשונים בליגה. שבוע לפני הדרבי הפנסילבני הביתי מול פיטסבורג, האיגלס יכולים להמשיך את הפתיחה המוצלחת של העונה אם יעצרו את ג'יי קאטלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully