וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 1:3 לבאיירן על אינגולשטאדט, דורטמונד עם שישייה שנייה ברציפות

האלופה מושלמת אחרי שערים של לבנדובסקי, צ'אבי אלונסו וראפיניה, בואטנג חזר אחרי חודשיים. אלמוג כהן עלה כמחליף (81). השוורצגלבן עם 0:6 על דרמשטאדט. 1:2 לפרנקפורט על לברקוזן

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
דורסים. שחקני דורטמונד/GettyImages

המחזור השלישי בליגה הגרמנית יצא לדרך אתמול (שישי), עם 0:3 של פ.צ. קלן על פרייבורג, אולם במוקד עמדו ההצגות המרשימות של בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן. השוורצגלבן כתשו 0:6 את דרמשטאדט, האלופה שמרה על המאזן המושלם. ר.ב. לייפציג המשיכה בכושר המצוין שלה עם מחצית שנייה מופלאה על המבורג.

תזמורת בווארית מופיעה לפני המשחק בין באיירן מינכן לבין אינגולשטאדט לכבוד אוקטוברפסט. GettyImages
תזמורת בווארית מופיעה לפני המשחק באליאנץ ארנה לכבוד פתיחת האוקטוברפסט/GettyImages

באיירן מינכן - אינגולשטאדט 1:3

הרצף המרשים של האלופה נמשך. הבווארים אמנם לא הבריקו כמו מול רוסטוב (0:5), אבל שמרו על הפסגה. האורחת הצליחה להפתיע עם שער של דריו לסקאנו כבר אחרי שמונה דקות. רוברט לבנדובסקי ענה תוך חמש דקות עם הקשתה מעל השוער. צ'אבי אלונסו העניק למארחת יתרון בדקה ה-50, בשערו השני העונה בליגה. בעיטה מדויקת של ראפיניה (84) קינחה עבור קרלו אנצ'לוטי, אלמוג כהן עלה כמחליף בדקה ה-81. המאמן האיטלקי עם הפתיחה הטובה ביותר של מאמן בבאיירן מינכן כאשר הוא השווה את השיא של אוטמר היצפלד עם שישה ניצחונות משישה משחקים ויחס שערים של 1:23. ג'רום בואטנג, שלא שיחק מאז שנפצע בחצי הגמר מול צרפת, חזר ונכנס כמחליף. בשורות מצוינות לאנצ'לוטי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צ'אבי אלונסו קשר באיירן מינכן. GettyImages
תראו מי מבקיע? צ'אבי אלונסו/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - דרמשטאדט 0:6

לאחר החגיגה מול לגיה ורשה, הקבוצה של תומאס טוכל המשיכה בקצב הבקעה מסחרר והיא עם 12 שערים ב-180 הדקות האחרונות בכול המסגרות, ושישייה שנייה ברציפות. גונסאלו קסטרו הרשית כבר אחרי שבע דקות מבישול של עוסמאן דמבלה. אדריאן ראמוס (48) וכריסטיאן פוליסיץ' (54) הוסיפו, עם שערי הבכורה שלהם העונה בליגה. בדקה ה-78, קשר נבחרת ארצות הברית סידר לקסטרו צמד אחרי שער עקב מרהיב, וחתם שבוע קסום של הקשר עם שלושה שערים תוך ארבעה ימים. קסטרו לא הסתפק בזה והוסיף בישול לסבסטיאן רודה, שכבש גם הוא בעקב עם הראשון שלו העונה. חשבתם שזה נגמר? אמרה מור (88) קינח מבישול שני של פוליסיץ'. אגב, דורטמונד נאלצה להסתדר היום ללא אנדרה שורלה, פייר אמריק אובמיאנג, מריו גצה נותר על הספסל כמו גם מארק בארטרה וכמובן גם מרקו רויס.

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
חזר אחרי למעלה מחודשיים. בואטנג/GettyImages

משחקים נוספים:

המבורג - ר.ב. לייפציג 4:0

דווקא אחרי הניצחון על דורטמונד בשבוע שעבר, העולה החדשה המשיכה ללהוט והיא עם שבע נקודות בדיוק כמו קלן, והותירה את המבורג עם נקודה בודדת אחרי שלושה מחזורים. אמיל פורסברג כבש בפנדל בדקה ה-67, טימו ורנר (72, 77) הוסיף צמד ודייבי זלקה (92) קינח את הראשון שלו מבישול של פורסברג.

איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 1:2

טאלב טואטחה נכלל בסגל של המארחת לראשונה, אולם הוא נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות. פרנקפורט רשמה ניצחון שני העונה כאשר ממול הקבוצה של רוג'ר שמידט המשיכה לאכזב אחרי ה-2:2 מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות. אלכס מאייר (53) הרשית ראשון, חאבייר הרננדס (60) איזן מבישול של קווין פולאנד. מרקו פביאן החזיר את היתרון לפרנקפורט בדקה ה-79 כאשר למזלו החמצת פנדל של הרננדס הותיר את שמידט מאוכזב.

פ.צ. קלן - פרייבורג 0:3

אחרי שהייתה אחת מהפתעות העונה שעברה בבונדסליגה, נראה שהקבוצה של פיטר שטוגר נמצאת על המסלול הנכון גם ב-2016/17. פ.צ. קלן השיגה את הניצחון השני שלה בשלושה מחזורים והיא עם שבע נקודות מתשע אפשריות. פרייבורג עם הפסד שני בשלושה מחזורים. אנתוני מודסט ממשיך להיות נכס עבור קלן וכבש צמד (29 ו-43), כשבין לבין לאונרדו ביטנקורט מרשית אחרי בישול יפה של יויה אוסאקו היפני.

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:4

שלושה ימים אחרי שהובסה 4:0 על ידי מנצ'סטר סיטי, הצליחה הקבוצה של אנדרה שוברט לרשום ניצחון ליגה שני בשלושה מחזורים. תורגן הזאר כבש פעמיים (11 ו-17) והגיע כבר לשישה שערים ושלושה בישולים בשבעה משחקים העונה. רפאל הוסיף צמד משלו (21 בפנדל ו-41) וכבר במחצית זה 0:4. עם כל הכבוד לארבעת השערים של גלדבאך, השער היפה במשחק היה דווקא של האורחת, שספגה הפסד שלישי בשלושה מחזורים. סרג' גנאברי קיבל כדור עומק מארון יוהאנסון, ובעט אותו מהאוויר לחיבורים, שער ענק שמספיק רק לתבוסת 4:1. יוהאנסון עצמו ספג כרטיס אדום והורחק בדקה ה-80.

הופנהיים - וולפסבורג 0:0

תורגן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך (שמאל) עם פביאן ג'ונסון. GettyImages
תורגן הזאר חוגג עם ג'ונסון/GettyImages
אוהדת פ.צ. קלן. GettyImages
אוהדת קלן החמודה מרוצה/GettyImages
חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
לא הספיק. הרננדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully