וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי אחד השחקנים הכי חשובים של סקרמנטו בעתיד הקרוב"

בבלוג "סקטאון רויאלטי" תהו כיצד תיראה עונתו של הישראלי תחת דייב ייגר: "בעוד שיצטרך לעבור תקופת התאקלמות, והמאמן עשוי להעדיף שחקנים הגנתיים יותר, הוא צריך לקבל תפקיד גדול"

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
נקווה לעונה עונה גדולה. כספי/AP

לאחר שסיפק את עונתו הטובה ביותר בקריירה אשתקד, בארצות הברית תוהים כעת האם עומרי כספי מסוגל להמשיך במגמת השיפור. בבלוג של סקרמנטו "סקטאון רויאלטי" פרסמו היום (חמישי) פוסט שתוהה האם הישראלי הראשון ב-NBA ימשיך להצטיין גם תחת דייב ייגר, לאחר שקיבל קרדיט רב מג'ורג' קארל ב-2015/16.

"אם היה שחקן אחד שהרוויח מהשהות הקצרה של קארל בסקרמנטו זהו כספי", נכתב. "הוא קיבל את התפקיד הכי גדול בקריירה שלו והיה אחד משחקני הספסל הבולטים ביותר, עם שיאי קריירה כמעט בכל אספקט סטטיסטי. התקפה של קארל נתנה לו חופש לזרוק שלשות מתי שרק רצה, לתקוף את הסל ולקבל החלטות עם הכדור. ועל אף שהיו מעידות לאורך הדרך, כספי היה טוב מתמיד.

"כספי נכנס לשנה האחרונה בחוזה שלו, שהוא אחד הכי משתלמים בליגה, והוא ישחק עבור משכורת גדולה, בעיקר אחרי שראה כיצד חבר'ה כמו דרק וויליאמס ואחרים מקבלים הרבה יותר כסף על אף שסיפקו תפוקה פחות גדולה. אבל הוא יצטרך לעבור תקופת התאקלמות עם ייגר, וההתקפה שלו צפויה להאט. הוא גם יתמודד עם תחרות גבוהה יותר עבור הדקות משום שהקינגס הביאו שחקנים כמו מאט בארנס, גארט טמפל וארון אפללו, ועדיין לא העבירו בטרייד את רודי גיי".

למרות זאת, כך קבעו בבלוג הפופולרי, "כספי עדיין ככל הנראה אחד השחקנים הכי חשובים של סקרמנטו בעתיד הקרוב. אם הקינגס יעבירו את גיי (מה שנראה יותר ויותר בלתי נמנע), יהיה חור גדול בעמדת הסמול פורוורד. כספי נראה מוכן למלא את החור הזה, בעיקר אם ימשיך את התפוקה שלו. הוא היה אחד השחקנים הכי יעילים בליגה בשנה שעברה וכשסת' קרי עזב, הוא הקלעי הכי טוב בקבוצה, ביחד עם אנתוני טוליבר ודארן קוליסון. בהתבסס על זה שסקרמנטו בונה סביב דמרכוס קאזינס, טוב שיהיו קלעים טובים סביבו.

"השאלה הגדולה שאני רואה עם כספי אצל ייגר היא ההגנה. ייגר מעדיף לשחק עם חבר'ה שמשחקים בשני צידי המגרש. לא אופתע אם הוא יעדיף שחקנים כמו טמפל או בארנס בשל ההגנה שלהם. גם לא אופתע אם כספי ישחק כ-4, בהרכב סמול-בול. זו אופציה טובה מטוליבר, כי כספי עדיף עליו כמעט בכל קטגוריה".

השורה התחתונה היא חיובית: "כך או כך, כספי צריך לקבל תפקיד גדול בקינגס. יכול להיות שיהיו סיבוכים לאורך הדרך, אבל רק היעילות שלו מצדיקה דקות משחק. בואו נקווה לעוד עונה גדולה של כספי".

דייב ייגר מאמן ממפיס. AP
יעדיף שחקנים הגנתיים יותר? ייגר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully