וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לקראת אשקלון: "הסגנון יהיה שונה, אנחנו רוצים לנצח"

15.9.2016 / 15:19

בית"ר ירושלים מתכוננת למפגש עם העולה החדשה בשבת (20:10) והמאמן יציב הרכב התקפי יותר. סאבו עשוי לקבל דקות, שכטר ואבוחצירא עשויים לפתוח יחדיו. דמאיו ינסה להתפייס עם העירייה

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
לא רואה מספיק טלוויזיה. בן שמעון/נועם מושקוביץ

אחרי שלוש תוצאות 2:2 רצופות, בית"ר ירושלים תארח את הפועל אשקלון ביום שבת (20:10) במטרה לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה. המאמן רן בן שמעון עדיין לא החליט אילו 11 שחקנים יפתחו בהרכב, אבל ניתן לומר בבירור שהמערך יהיה יותר התקפי מזה איתו פתח נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. בצוות המקצועי טוענים כי אריק סאבו נראה טוב יותר מאימון לאימון והוא עשוי לקבל דקות כמחליף כבר במשחק נגד אשקלון בשבת. ייתכן כי איתי שכטר יוסט לאגף ואילו שמעון אבוחצירה יפתח בחוד.

הקבוצה מהבירה תפגוש בשבועות הקרובים בזו אחר זו גם את הפועל חיפה, הפועל כפר סבא, מ.ס אשדוד, בני יהודה, הפועל רעננה והפועל תל אביב - ובקבוצה מצפים לצבור הרבה נקודות וביטחון בהתמודדויות עם היריבות הנחותות מהם על הנייר.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון החתימה את מור פחימה
אושרי רואש נזרק מאימון הפועל חיפה

בן שמעון ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ואמר: "לגבי המערכים והשיטות אנחנו פחות אוהבים לדבר. הסגנון יהיה שונה והמטרה היא לנצח. התוצאות לא הכי טובות עד עכשיו, אבל אנחנו רוצים כל משחק לנצח. אני מסתכל רק על המשימה הקרובה שהיא הפועל אשקלון ולא על סדרת המשחקים שיש לנו. הסדרה האחרונה שראיתי הייתה ספרטקוס".

המאמן הוסיף: "אני מרוצה מההשקעה של השחקנים, קיימתי שיחה גם עם אריק סאבו, עשיתי לו שיחת הכוונה עניינית. רואים שיפור והוא מאוד רוצה להיות פה".

על הקהל אמר בן שמעון: "יש לנו קהל יוצא מן הכלל שבדקות הקשות עמד מאחורינו ועודד אותנו בלי להפסיק. הקהל הוא הנשק הגדול של בית"ר ירושלים. נשמור על צניעות ואני מקווה מאוד שננצח, עומדת מולנו קבוצה טובה שגם עשתה תוצאות טובות, אבל אף משחק לא הוכרע לפני ששיחקו אותו".

המנכ"ל משה דמאיו יחל בשבוע הבא בשיחות עם עיריית ירושלים הן בנוגע לקיצוץ בהקצבת הקבוצה והן בנוגע למערכת היחסים בין הצדדים. לאחר שבבית"ר קיבלו הודעה על כך שיקוצצו ב-650 אלף שקל, כמחצית מהתקצוב של העירייה, דמאיו ינסה לעשות סוף לדם הרע בין הצדדים. "צריך לשים סוף לגן ילדים הזה" אמרו בבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully