וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני מנטרל רעשים. כולם יצאו מפרופורציות בימים האחרונים"

15.9.2016 / 14:20

בצל הסולחה עם אוסידון, מאמן הפועל חיפה נשאל על אירועי הימים האחרונים והסביר: "הקללות? אם היו מעודדים יותר זה היה מוריד לחץ". אושרי רואש הוצא מהאימון אחרי שענה לכהן

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים להוריד את כמות הספיגות". אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בצל ההודעה על סיום המתיחות בין דורון אוסידון לאלי כהן, הפועל חיפה ממשיכה להתכונן למשחק באשדוד. כהן עצמו מתכנן מספר שינויים בהרכב, אבל עוד קודם לכן הוא שוחח היום עם התקשורת, במהלך האימון בקריית חיים, בנוגע לאירועים האחרונים בקבוצה. "אני מתמקד בעשיה, מנטרל רעשים. אנחנו נמצאים בתחילת הדרך ואני מנסה להתרכז בדברים הטובים", הגיב כהן. "אני חושב שכולם יצאו מפרופורציות בימים האחרונים. יש אווירה טובה, לא הייתה כאן עבירת משמעת אחת מתחילת העונה".

המאמן דיבר גם על המשחק הקרוב כשאמר: "היו לנו אימון טובים ויש אוירה טובה. אשדוד זה משחק קשה. משחק ההגנה שלנו לא מספיק טוב, אנחנו צריכים להוריד את כמות הספיגות. השחקנים לחוצים באצטדיון הביתי בגלל הקהל, המצב הזה לא פשוט. הקהל של הפועל חיפה הוא קהל טוב, אם היו מעודדים יותר זה היה מוריד לחץ. אני משתדל להתנתק מהקללות, אבל זה קשה. במועדון הכל בסדר. אני יודע בדיוק למה הקהל מקלל".

כזכור, מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם ז'וליו סזאר ופיליפ יאזביץ', שעשויים להחליף את יוסי דורה והישאם כיוואן. אתמול סגרה הקבוצה ספונסר לעונה הבאה. שמו של גן האירועים סיטרוס יופיע על חולצות השחקנים. העסקה כולה, כולל מענקים, צפויה להכניס למועדון כ-400 אלף שקל. מי שגייס את הספונסר הוא נציג הבעלים דורון אוסידון.

במהלך אימון הבוקר שהיה פתוח לתקשורת, המאמן כהן החליט להוציא את הבלם אושרי רואש לאחר שתיקל את מיקי יאזו, זכה לביקורת והגיב למאמן. לא ברור אם הבלם יעמוד לוועדת משמעת פנימית.

(עדכון ראשון: 11:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully