וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ב-NBA אתה חי במימד שונה לגמרי מאשר באירופה"

המאמן הישראלי התראיין בטורקיה וסיפר על ההבדלים ("החוקים שונים, אתה משחק כמעט כל יום") ועל המטרות של דרושפאקה: "אנחנו רוצים למשוך עניין ואוהדים, נשחק כדורסל אטרקטיבי"

אתר רשמי

דיוויד בלאט ממשיך להתכונן לעונת 2016/17 עם דרושפאקה הטורקית ומבטיח שהקבוצה שלו תשחק העונה כדורסל אטרקטיבי. המאמן בן ה-57 חזר לאחרונה לאירופה אחרי שנה וחצי עמוסות בקליבלנד והוא מתכונן למציאות חדשה. "ב-NBA אתה משחק כמעט כל יום, 48 דקות וכמובן שהחוקים שונים", סיפר בראיון בטורקיה, "ב-NBA אתה חי במימד שונה מבאירופה".

בלאט סיפר: "אנחנו מתאמנים רק שלושה וחצי שבועות, אבל במונחים של תקשורת והבנה, ההרגשה היא שאנחנו עובדים הרבה זמן ביחד. מובן שאנחנו קבוצה חדשה עם צוות חדש, אבל מהניסיון שצברתי אני יכול להעיד שכבר עשינו דרך ארוכה בזמן קצר".

המאמן הישראלי התייחס לעונה הקרובה: "ייקח זמן להתרגל כי היורוליג תשוחק בפורמט שונה לגמרי. אבל לפני שמדברים על אירופה, צריך לזכור שאנחנו ניצבים בפני עונה מאוד קשה בליגה הטורקית. השחקנים, האוהדים, ההנהלה, כל הארגון יהיה תחת הרבה לחץ להשיג תוצאות טובות".

בלאט הוסיף: "אחת מהמטרות של הארגון היא למשוך אנשים, להגדיל את בסיב האוהדים. אנחנו עדיין מאחורי הקבוצות הגדולות בתחום הזה, אבל יש תכנית לגדול. צעד אחר צעד, אנחנו רוצים לגרום לאנשים להזדהות עם הקבוצה ואחת הדרכים לעשות זאת היא לשחק כדורסל אטרקטיבי".

דיוויד בלאט מאמן דרושפאקה. טוויטר, צילום מסך
"עשינו דרך ארוכה בזמן קצר". בלאט/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully