וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: חוזהו של דייגו סימאונה יקוצר בשנתיים

ב"מארקה" מדווחים שראשי הקולצ'ונרוס מעוניינים לקצר את החוזה של המאמן שתקף עד 2020. הסיבה: תחושת מיצוי של שני הצדדים אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות. פ.ס.ז' ואינטר מועמדות להחתימו

one

דייגו סימאונה היה אחד המאמנים הכי מחוזרים בקיץ בעקבות ההצלחה שלו באתלטיקו מדריד, אך החליט בכל זאת להישאר בוויסנטה קלדרון. סימאונה האריך לפני שנה וחצי את חוזהו במועדון וחתם על חוזה עד 2020. אולם, ב"מארקה" מדווחים היום שראשי המועדון הגיעו לסיכום עם המאמן על קיצור החוזה בשנתיים עד 2018.

על פי הדיווח, ההחלטה הגיעה בעקבות ספקות של ראשי המועדון במאמן אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות אשתקד והיכולת שלו להמשיך את המורשת שלו במועדון שזקוק לדם חדש. באתלטיקו מכחישים את הפרסומים, אך בעיתון טוענים שנערכה עם המאמן פגישה שבה הגיעו הצדדים לסיכום הדדי על קיצור החוזה.

אבל אין מה לדאוג לסימאונה. המאמן הארגנטינאי כבר קיבל בקיץ הצעה מפתה מפריס סן ז'רמן שרצתה להפוך אותו למאמן הכי משתכר בכדורגל העולמי וגם אינטר חושקת בסימאונה, שהביא פעמיים תוך שלוש שנים את הקבוצה לגמר ליגת האלופות וגם הוליך אותה לזכייה באליפות הירואית לפני שתי עונות על חשבון ברצלונה עם 1:1 במשחק האליפות בקאמפ נואו.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
יעזוב את אתלטיקו? דייגו סימאונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully