וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: עומר אצילי מדבר סינית, גזרת פפ VS מוריניו מתחממת

צפו בקשר הישראלי של גרנאדה מברך בסינית, קין נגד יונייטד. רשפורד, לינגארד ויאנג נענו לבקשתו של אוהד גוסס ובאו לבקר אותו בבית החולים 45 דקות לפני מותו. אוהדי לגיה עם מופע מרהיב ביציעים וגם: אחות של ניימאר צוברת פופולאריות

צילום מסך

בווידאו: טוני פארקר מארגן משחק כדורסל באלפים

18:20: מי 'המיוחד' האמיתי?

מאז הפרישה רוי קין הפך לדמות שבעיקר מבקרת כל דבר שזז, אולם הדרבי של מנצ'סטר גרם לאירי לחלק שבחים באופן מפתיע: "פפ גווארדיולה הוא 'המיוחד' ולא ז'וזה מוריניו, כפי שהוא נהג להחמיא לעצמו. סיטי פתחה בצורה מצוינת את העונה והיא משחקת טוב יותר מיונייטד, זה בעיקר בגלל השינוי על הקווים. פפ העביר לי את הרושם שהוא מאמן שמאתגר את עצמו, לעומת אחרים".

17:00: עומר אצילי מברך בסינית, לכבוד פסטיבל אמצע הסתיו המסורתי

12:40: המחווה המרגשת של שחקני מנצ'סטר יונייטד

פאדי לאוולר בן ה-73 ביקש רק דבר אחד לפני מותו: לראות את שחקני מנצ'סטר יונייטד. מרקוס רשפורד, אשלי יאנג, ג'סי לינגארד ותימוטי מנסה נענו לבקשה שלו וביקרו אותו בבית החולים 45 דקות לפני מותו. מרגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פאדי זוכה לביקור אחרון/מערכת וואלה, צילום מסך

12:30: אל תשים מכשול בפני שופט

08:30: קייל ווקר פשוט מחרב את השיר של ליגת האלופות

08:20: התפאורה המדהימה של אוהדי לגיה ורשה

לגיה ורשה חזרה אמש לליגת האלופות אחרי הרבה מאוד שנות היעדרות. אז הקבוצה אומנם ממש לא הרשימה וחטפה שישייה מהדהדת מבורוסיה דורטמונד, אבל הקהל שלה הוכיח, ולא בפעם הראשונה, שהוא אחד הססגוניים והצבעוניים ביותר באירופה.

08:15: בטשואי לא אוהב את הציון שלו בפיפ"א 2017

08:00: אחות של ניימאר צוברת פופולאריות באינסטגרם

ניימאר הוא ללא ספק הכוכב הברזילאי הכי גדול, אך אחותו, רפאלה מאיימת לעקוף אותו כאישיות הכי פופולאריות במדינה. רפאלה היפהפייה צוברת תאוצה עם 2.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, למרות שיש לה עדיין כברת דרך לעשות כדי להגיע לאחיה שמככב עם 59.2 מיליון עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully