וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס רמה"ש תפגוש את מכבי ראשל"צ בגמר גביע איגוד השופטים

הקבוצה של ראובן יוספולסקי גברה על הפועל ר"ג 32:40, ועלתה לגמר עונה שנייה ברציפות. מילאן מירקוביץ' הצטיין עם שמונה שערים ושמונה בישולים. הגמר ייערך ביום שישי ב-16:00

שחקני א.ס רמה"ש כדוריד. גלעד נתן, מערכת וואלה! NEWS
שוב הם בגמר. שחקני א.ס רמה"ש/מערכת וואלה! NEWS, גלעד נתן

א.ס רמה"ש גברה הערב (רביעי) על הפועל רמת גן 32:40 ועלתה לגמר איגוד השופטים, שם תפגוש את מכבי ראשון לציון. לעומת המותחן אמש, בו הצהובים ניצחו את הפועל בדרבי של ראשון לציון לאחר שתי הארכות, במשחק הערב רמת השרון היתה טובה בהרבה במהלך המחצית השניה והבטיחה את הניצחון מספר דקות לסיום.

המחצית הראשונה היתה התקפית מאוד, והסתיימה בתוצאה 20:21 לקבוצה של ראובן יוספולסקי. במהלך הדקות האחרונות רמת השרון המשיכה לשלוט וכבר הגדילה את היתרון לשמונה שערים. מי שהצטיין היה מילאן מירקוביץ', שסיים עם שמונה שערים ושמונה אסיסטים. שחקן נוסף שהיה טוב הוא המקשר החדש, איבן טלפנב. ברמת גן בלט הזר החדש, ננאד זליץ'.

רמת השרון מעפילה לגמר עונה שנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה נוצחה בו מול הפועל אשדוד. משחק הגמר ייערך ביום שישי הקרוב בשעה 16:00, באולם אורניום ברמת השרון, למרות שזכות האירוח ניתנה בהגרלה למכבי ראשון לציון. יש לציין שבמחווה של רצון טוב, החליט יושב ראש הקבוצה, ראול סרוגו, להעניק את זכות האירוח ליריבתה.

עוד בנושא

מכבי ראשל"צ גברה על הפועל בדרבי ועלתה לגמר גביע איגוד השופטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully