וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ראשון לציון הביסה את הפועל תל אביב 59:86, תמיר בלאט נפצע

14.9.2016 / 18:32

האלופה ניצחה בקלות, נמרוד לוי הצטיין עם 16 נקודות. הגארד הצעיר של האדומים נפצע בקרסול ולא שב למשחק, בקבוצה חוששים שייעדר מפתיחת העונה. אילת גברה על אשדוד 76:85

אבי בן שימול מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
ראשון נראית טוב. אבי בן שימול/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון הביסה הערב (רביעי) את הפועל תל אביב במשחק הכנה שנערך בבית מכבי 59:86. אם התבוסה לא מספיקה לאדומים, שהופיעו למשחק ללא רביב לימונד ודרל וויליאמס הפצועים, הם איבדו במהלך הרבע השני את הרכז תמיר בלאט שנפצע ככל הנראה בקרסול, ונעזר בחבריו כדי לרדת לספסל. בלאט צפוי לעבור בדיקות בקרוב, אך ההערכות הן שיושבת לתקופה מהמגרשים, ועשוי להחמיץ את גביע ווינר ופתיחת העונה. בראשון לציון ערך בכורה חיובית הגארד ג'ו ג'קסון, כשהמצטיין של האלופה היה נמרוד לוי הצעיר.

המשחק החל צמוד, שבלאט מחזיק את האדומים במשחק עם שלוש שלשות וראשון לציון הוליכה בסוף הרבע הראשון רק 22:23. ההרכב החסר והיכולת הלא משכנעת של הפועל באה לידי ביטוי ברבע השני בו ראשון לציון כבר הובילה ב-15 הפרש, אברהמי איבד את בלאט וראה את המארחים יורדים ביתרון 32:44. הפערים הלכו וגדלו ברבע השלישי, הפועל תל אביב נראתה חסרת אונים מול הקבוצה הלוחצת של אריק שיבק שירדה ל-10 הדקות האחרונות ביתרון 46:63. הרבע האחרון גם היה במעמד צד אחד כשראשון לציון מגדילה את הפער עד לניצחון 59:86 בסיום.

שחקן הפועל תל אביב תמיר בלאט. קובי אליהו
נפצע. בלאט/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לראשון לציון: נמרוד לוי 16 נקודות, אבי בן שימול 11, ג'אבון מקריי ואנתוני הילארד 11 כל אחד, צ'ארלס תומאס ופטריק ריצ'רד 8 כל אחד, אלישי כדיר 7, ג'ו ג'קסון 6, עידן זלמנסון 5 וניצן חנוכי 3.

קלעו להפועל תל אביב: ריצ'רד האוול ואלאנדו טאקר 12 נקודות כל אחד, תמיר בלאט 9, עודד ברנדווין ותומר גינת 7 כל אחד, דניאל איידן 5, צוף בן משה 3, מתן נאור ואדריאן בנקס 2 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

* הפועל אילת גברה על מכבי אשדוד/באר טוביה 76:85, יומיים לאחר שהחבורה של מאיר טפירו ניצחה את זו של קטש. לנדון מילבורן הוביל את קלעי המנצחים עם 18 נקודות, חנן קולמן הוסיף 15, סירדומיניק פוינטר תרם 13, אפיק ניסים שחזר מפציעה סיים עם 12 ודניאל דנינו עם 11. צ'ייס סיימון שוב הצטיין באשדוד עם 18 נקודות, ג'ייק כהן הוסיף 12 ובן אלטיט 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully