וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שהוביל לסולחה בין אלי כהן ודורון אוסידון: איתן מזרחי

14.9.2016 / 17:44

השיחה בין מאמן הפועל חיפה ונציג הבעלים הגיעה בתיווכו של סוכן השחקנים. כהן שיבח את יאזביץ', שצפוי לפתוח יחד עם סזאר בקישור. ספונסר חדש חתם ויכניס לקופת המועדון כ-400 אלף שקלים

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
אפשר להתעסק בפן המקצועי כעת. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

אחרי ההכרזה על סיום המתיחות בין אלי כהן לדורון אוסידון, כעת מתברר כי המתווך שעמד מאחורי הניסיון לעשות סדר במועדון הוא סוכן השחקנים איתן מזרחי. מזרחי שוחח עם השניים שלשום, בניסיון למצוא פתרון לבעיה שמפריעה לאלי כהן במילוי תפקידו. אחרי שאוסידון הסכים להיפגש וכהן אישר כי הוא מעוניין לסיים את הסכסוך, השניים נפגשו בשעות הצהריים לשיחה לא קלה שבסיומה לחצו ידיים והחליטו לצאת לדרך חדשה. במועדון ציינו כי אדם נוסף שהיה מעורב בסולחה בין הצדדים הוא הסמנכ"ל רון פלדהיים.

בחזרה לכדורגל. אלי כהן ערך אסיפה קצרה ושיבח בעיקר את פיליפ יאזביץ', שנכנס כמחליף מול הפועל כפר סבא. הקרואטי צפוי לפתוח במשחק באשדוד, כמו ז'וליו סזאר שנראה טוב באימונים. יוסי דורה והישאם כיוואן עלולים לשלם את המחיר ולרדת לספסל. השוער פיט פלטהאוזן הבין מתוך שיחה אישית עם אלי כהן כי הוא סומך עליו ולא מייחס חשיבות רבה לטעות שביצע מול כפר סבא, מתוך הנחה שמדובר במעידה חד פעמית. כהן הקרין וידאו על המשחק ואמר: "המחצית השניה הייתה שונה לגמרי מהראשונה".

בקבוצה מצאו סוף סוף ספונסר חדש: גן האירועים "סיטרוס". שווי עסקת האימוץ עומד על כ-400 אלף שקלים ובנוי בין היתר על בונוסים.

עוד בנושא:

הפועל חיפה הודיעה: כהן ואוסידון נפגשו ויישרו את ההדורים

פיליפ יאזביץ' שחקן הפועל חיפה עם המאמן אלי כהן. דף הפייסבוק של הפועל חיפה, צילום מסך
ישתדרג להרכב? יאזביץ' עם אלי כהן/צילום מסך, דף הפייסבוק של הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully