וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה: כהן ואוסידון נפגשו ויישרו את ההדורים

13.9.2016 / 17:32

לאחר שיחה לא פשוטה, בה כעסו השניים על ההתנהלות בתקופה האחרונה, במועדון טוענים כי הם שמו קץ למתיחות הארוכה בניהם. גורם: "נקווה שיחזיק מים, אם המצב הזה ימשיך, הקבוצה תתרסק"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
דף חדש? אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הודיעה כי נציג הבעלים דורון אוסידון והמאמן אלי כהן נפגשו היום בצהריים לפגישה בה יושרו ההדורים. הפגישה נמשכה כשעה ובמועדון טוענים כי הוגדרה כחיובית ו"בסיומה סיכמו כי ישתפו פעולה ויעשו הכל למען הצלחת הקבוצה". גורם במועדון אמר לאחר הפגישה: "אני מקווה שהסיכום הזה יחזיק מים. הפועל חיפה חשובה לכולנו. אם המצב הזה ימשיך, הקבוצה תתרסק. שניהם הבינו שאי אפשר להמשיך במצב הזה יותר". הבוקר, כזכור, פורסם בוואלה ספורט כי השניים צפויים להיפגש במטרה לשים את המשקעים מאחור, זאת לאחר ששוחחו עם אדם שהסכים לתווך בעניין.

מי שעודכן על הפגישה הוא הבעלים יואב כץ השוהה בארצות הברית. לטענת גורמים במועדון במהלך הפגישה טען כהן בפני אוסידון כי הוא יודע שבמהלך התקופה האחרונה נציג הבעלים אמר דברים מאחורי גבו, שהתפרשו כאילו הוא רוצה שיסיים את תפקידו. אוסידון הסביר לכהן מדוע כעס עליו והשניים החליטו להשאיר את המשקעים מאחור. כץ עצמו עודד את השניים להיפגש, זאת לאחר שלאחרונה שוחח איתו הסמנכ"ל רון פלדהיים והסביר כי המצב הנוכחי לא יכול להימשך.

כזכור, הבוקר סיפרו גורמים בקבוצה לוואלה ספורט: "אלי כהן הרגיש שכולם סוגרים עליו. הלחץ מהקהל והעניינים עם ההנהלה לא הוסיפו לו. מאמן חייב להתרכז בכדורגל. כשכץ הבין את זה, ההודעה לא איחרה לבוא. השאלה עכשיו היא כמה זמן הגיבוי הזה יחזיק, לטווח הקצר או לטווח ארוך".

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, מודיע על עזיבה. קובי אליהו
התפייס עם אלי כהן. אוסידון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully