וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל: "בן סימונס שחקן בדמותו של לברון ג'יימס"

אחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה שיבח את הבחירה הראשונה בדראפט: "לברון עושה את כל הסובבים אותו טובים יותר, ובן הוא כזה. הוא מאוד אינטליגנטי". שחקן פילדלפיה כבר התאמן עם ג'יימס

אימג'בנק GettyImages

כיאה לבחירה הראשונה בדראפט, בן סימונס הוא גם הרוקי המסקרן ביותר בעונת ה-NBA המתקרבת. כישוריו של הפורוורד האוסטרלי המגוון לא חמקו גם מעיניו של אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, שאקיל אוניל, שאמר על שחקן פילדלפיה: "הוא בדמותו של לברון ג'יימס. לברון עושה עבודה טובה בלהפוך את כל הסובבים אותו לטובים יותר - מסירות, הדברים הקטנים - ובן הוא שחקן כזה".

בדומה לשאקיל, גם סימונס פקד את מכללת LSU, אך בניגוד לדיזל, זכה לביקורות על כך. "ביקרו אותו הרבה, בעיקר על כך שלא השתלט על משחקים", אמר שאק, "אבל הוא צעיר. זה יגיע. בתחומים אחרים הוא מאוד, מאוד אינטליגנטי".

סימונס עצמו, אגב, התאמן לאחרונה עם קינג ג'יימס ודווין וייד. השניים חולקים את אותו סוכן, ובשנה שעברה לברון אף הילל את הכישרון הגדול וטען כי "לא אכפת לי שקוראים לו לברון הבא. הוא ילד נהדר, צפיתי בו הרבה והוא כישרון בלתי רגיל". עוד במהלך העונה שעברה סיפר האוסטרלי כי "לברון נותן לי הרבה עצות, הוא דואג לי והוא סוג של מנטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully