וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההסתבכות החדשה של פאולו די קאניו

קעקוע פשיסטי על זרועו של שחקן העבר גרם לפיטוריו מרשת סקיי ספורטס. וגם: כריס פרום קיבל מתנה ממסי, ניימאר שחרר סינגל ראשון, פלקאו שוב מבריק ושחקני מכבי תל אביב מחקים אימוג'ים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

20:15: ההסתבכות החדשה של פאולו די קאניו

שחקן העבר האגדי שהיה מעורב באינספור שערוריות לאורך הקריירה שימש עד היום כפרשן של רשת סקיי ספורטס, אולם לאחד השידורים האחרונים הופיע עם חולצת פולו שחשפה קעקוע פשיסטי עם האותיות DUX. הרשת קיבלה תלונות רבות על כך, והחליטה להתיר את חוזהו: "אנחנו מתנצלים בפני מי שנפגע, עשינו טעות והחלטנו לבטל את חוזהו של פאולו".

18:00: כריס פרום קיבל מתנה מליאו מסי

16:10: שחקני מכבי תל אביב הופכים לאימוג'ים

16:04: ניימאר שחרר טיזר מהאלבום החדש שהוא צפוי להוציא. למעלה ממיליון איש צפו תוך שעה

12:52: היצירתיות של לגאנס

העולה החדשה לליגה הספרדית נוהגת להפיץ פוסטרים משעשעים לפני משחקי הבית שלה. במחזור הקרוב ברצלונה תגיע להתארח ובתגובה הופץ הפוסטר שבו נכתב בציניות נהדרת: "זה משחק מלכודת, אסור להגרר לעודף ביטחון".

12:33: האם מרקיניוס גרם להרחקה של אוליבייה ז'ירו מול פ.ס.ז'?

החלוץ הצרפתי הורחק בתוספת הזמן של משחקה של ארסנל מול אלופת צרפת יחד עם מרקו וראטי. בתחילה זה נראה צודק לחלוטין, בשל דחיפות שהחליפו השניים. אך ז'ירו טוען כי בלם הצרפתים מרקיניוס דחף אותו על וראטי וגרם לנפילתו. מי צודק?

12:16: העצה של מישל אובמה לסטף קרי

האישה הראשונה של ארצות הברית השתתפה יחד עם כוכב גולדן סטייט ווריירס בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס. סטף, שנוהג לשחק גולף עם ברק אובמה, סיפר כי הנשיא נוהג להשתמש בטראש טוק במהלך המשחקים. "אם אני חובט לא טוב הוא מסתכל ואומר 'כן, זה לא היה טוב. אני אצטרך שתשתפר להבא'. זה מעצבן כי אני יודע לבד שלא הצלחתי". העצה של מישל? "תחזיר לו. דבר על האוזניים שלו, למשל: הצל מהאוזניים שלך מסתיר לי את הכדור".

11:42: נשבר שיא כמות הכלבים באירוע ספורט

שיקאגו ווייט סוקס מה-MLB החליטה שהיא מעוניינת לשבור שיא גינס, והזמינה את כל בעלי הכלבים להגיע לצפות במשחקה. 1,122 כלבים הגיעו וקבעו שיא חדש וחמוד במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully