וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לכיאל בניצחון ברייטון 0:1 על האדרספילד

קשר ברייטון היה שותף מלא לניצחון על מוליכת הטבלה בצ'מפיונשיפ משער ניצחון של קנוקר (80). תומר חמד השלים 67 דקות. ניוקאסל הביסה את קווינס פארק ריינג'רס בחוץ 0:6

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
90 דקות בניצחון על המוליכה. בירם כיאל/GettyImages

המחזור השביעי בליגת המשנה באנגליה נערך הערב (שלישי) ובמשחק המעניין מהזווית הישראלית ניצחה ברייטון את האדרספילד 0:1, כשבירם כיאל משלים 90 דקות ואילו תומר חמד הוחלף בדקה ה-67. בעקבות הניצחון עלתה ברייטון למקום השביעי בטבלה עם 11 נקודות, ואילו האדרספילד שהגיעה למחזור עם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות, רשמה הפסד ראשון אך שומרת על המקום הראשון בטבלה.

שער הניצחון במשחק הובקע בדקה ה-80, מרגלי אנתוני קנוקר הצרפתי שבעט כדור מחוץ לרחבה שעשה את דרכו לידיו של השוער האורח דני וורד, אך ברח מבין ידיו אל הרשת. בדקות הסיום ניסתה האדרספילד להציל נקודה, אך ללא הצלחה.

תוצאת המחזור בצ'מפיונשיפ שייכת לקבוצה החמה ביותר כיום בליגה - ניוקאסל שמחצה בלונדון את קווינס פארק ריינג'רס 0:6. הקבוצה של רפא בניטס התעללה בזאת של ג'ימי פלויד האסלביינק ועלתה אל המקום השני בטבלה. כבשו לניוקאסל: ג'ונג'ו שלבי (12, 48), איוסה (30), קירן קלארק (56), אלכסנדר מיטרוביץ' (63), גרנט הנלי (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully