וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "אנשים שנאו אותנו כשמוריניו אימן, תודה לאל שזה מאחורי"

רגע לפני משחק ליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון (ד', 21:45), בלם ריאל מדריד תקף את מאמנו לשעבר: "כשאנצ'לוטי הגיע הסתכלו עלינו אחרת. איסקו ואסנסיו נותרו מחוץ לסגל למשחק

one

ריאל מדריד תתחיל ביום רביעי את מסע ההגנה על תואר כשתפגוש את ספורטינג ליסבון במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת האלופות ובינתיים, זינדין זידאן המאמן הצרפתי של הבלאנקוס פרסם את הסגל שלו למשחק והותיר מחוץ לסגל את איסקו, מרקו אסנסיו ונאצ'ו.

ההדחה של אסנסיו מפתיעה בהתחשב בעובדה שהוא פתח בהרכב במשחקי הליגה מול סלטה ויגו וריאל סוסיאדד וגם כבש במחזור הפתיחה. איסקו, שהיה מחוזר בקיץ על ידי מספר קבוצות בכירות ביבשת, מנסה להתאושש מפציעה בקרסול ולא יעמוד לרשות זידאן. מי שנכלל בסגל הוא קארים בנזמה, החלוץ הצרפתי שבמחזור החולף נכנס כמחליף בניצחון על אוסאסונה ולמעשה דחק את אסנסיו מחוץ לסגל. בנזמה גם עשוי לפתוח לראשונה העונה ולצידם של בייל ורונאלדו. בחוליית ההתקפה של הבלאנקוס נכללים כמובן גם כריסטיאנו רונאלדו מלך שערי המפעל בכל הזמנים, לוקאס ואסקס שהועדף על פני אסנסיו, גארת' בייל ואלברו מוראטה.

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
נותר בחוץ. אסנסיו/GettyImages

ובינתיים, פפה סיפק היום ציטוטים מסעירים ל"קדנה" הספרדי לקראת המשחק ותקף את לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו, מאמנו לשעבר. "תחת מוריניו, אנשים שנאו אותנו כשעלינו על המגרש. שלוש שנים שיחקתי אצלו ואני מודה לאל שהן עברו מהר מאוד, אמר פפה והוסיף: "הדברים השתנו כשאנצ'לוטי הגיע, אפשר היה לראות שאנשים התחילו להתייחס אלינו אחרת".

מוריניו הצטרף לריאל מדריד ב-2010, אך צבר לעצמו כמה יריבים בתוך המועדון וגם מחוץ למועדון, שאחד מהם היה בן ארצו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פפה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
טינף על מוריניו. פפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully