וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באנגליה: כדורגלן בן 26 התמוטט במהלך משחק ומת

דניאל ווילקינסון, שחקנה של שואו-ליין מהליגה החובבנית התמוטט במהלך משחק גביע של קבוצתו ביום שני ומת בבית החולים. מאמנו ספד: "הוא היה בחור נהדר. זה פשוט ממוטט אותנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מת במפתיע. ווילקינסון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרגדיה באנגליה: דניאל ווילקינסון, כדורגלנה של שואו-ליין מהליגה הלא מקצוענית, ששיחק בעבר בהאל סיטי, מת היום (שלישי) אחרי שהתמוטט במהלך משחק גביע של קבוצתו אתמול. וולקינסון בן ה-26, קרס במהלך המשחק ונלקח באופן בהול לבית החולים בהאליפקס אך מת אחרי שנאבק על חייו במשך מספר שעות.

"אני לא יודע איך נמשיך הלאה", אמר קרייג אליוט המנג'ר של ווילקינסון, "הוא היה בחור נהדר. זה פשוט ממוטט". ווילקינסון התמוטט אחרי שעה במצב של 0:2 לקבוצתו, כאשר המשחק הופסק כמובן. "כולם הלכו לבית החולים, אבל אנחנו פשוט צריכים לתמוך במשפחה כמה שאנחנו יכולים", אמר מאמנו והוסיף: "אביו ואימו אנשים כל כך אמיצים. הוא רק סים את לימודיו באוניברסיטה ועבר לגור עם חברתו בשפילד".

ווילקינסון החל את הקריירה שלו בהאל סיטי, לפני שהושאל להארוגייט טאון וצפון פריבי יונייטד. הוא הצטרף לקבוצתו הנוכחית רק בקיץ. "המועדון רוצה להודות לכולם על ההודעות התומכות", אמר שואו ליין, נשיא המועדון, "אין יותר מילים להוסיף כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully