וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אור אינברום ייקנס על הצהוב שספג מול אשקלון

13.9.2016 / 10:47

הקשר נענש על מהלך בלתי ספורטיבי, בקבוצה הבהירו: "כל שחקני הקבוצה חתומים על תקנון משמעת". המאמן רוני אוואט התמקד באסיפת השחקנים על חזרה לעמדות המוצא

שחקן מ.ס. אשדוד אור אינברום, שחקן הפועל אשקלון אבי מלכה. לירון מולדובן
"הדברים אצלנו מאוד ברורים והשחקנים יודעים זאת". אינברום/לירון מולדובן

קשר מ.ס. אשדוד אור אינברום יספוג קנס כספי בעקבות הכרטיס הצהוב שספג במשחק מול הפועל אשקלון שלשום (שבת). במהלך המשחק נפסק כנגד אשדוד כדור קרן ואינברום בדיוק אחז בכדור. הוא בעט אותו באוויר כהתרסה על החלטת השופט וזה החליט להוציא לו כרטיס צהוב.

"כל שחקני הקבוצה חתומים על תקנון משמעת ואחד הסעיפים מדבר על קבלת כרטיס צהוב עקב מהלך בלתי ספורטיבי", הסבירו באשדוד. "אינברום יספוג קנס כספי כמו שכל שחקן אחר יספוג קנס כספי בפעם הבאה על עבירה דומה. הדברים אצלנו מאוד ברורים והשחקנים יודעים זאת".

באסיפה אתמול שוחח המאמן רוני אוואט עם השחקנים על הבעיות המקצועיות שהיו במשחק והתמקד בעיקר בהתרשלות של חלק מהשחקנים בחזרה לעמדות המוצא. בקבוצה היו מרוצים מההופעה במחצית הראשונה באשקלון, אבל למחצית השנייה הקבוצה לא עלתה ונראתה רע מאוד.

לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה צפוי אוואט להעלות הרכב דומה לזה ששיחק שלשום. המגן הימני טום בן זקן ימשיך להיעדר והוא עלול לצאת לניתוח בקע בשל הפציעה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully