וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו במקום ה-12 ב-20 ההחתמות הגדולות בתולדות רובין קאזאן

אתר ספורט בשפה הרוסית דירג והסביר: "באמצעות עבודה קשה ביברס זכה לא רק באמון של המאמן, אלא גם באהבה של האוהדים. בתוך זמן קצר הוא הפך לאחד המנהיגים של הקבוצה"

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Dmitry Korotayev, GettyImages
ארבע שנים בלתי נשכחות בדגסטן. נאתכו/GettyImages, Dmitry Korotayev

באחד מאתרי הספורט בשפה הרוסית פרסמו הבוקר את "20 ההחתמות הגדולות בהיסטוריה של רובין קאזאן" והציבו את ביברס נאתכו במקום ה-12. הקשר הישראלי עבר מהפועל תל אביב לרובין קאזאן תמורת 650 אלף יורו במרץ 2010. הוא שיחק בקבוצה הטטארית כארבע שנים, במהלכן רשם 147 הופעות בכל המסגרות, כבש 31 שערים ובישל 36 נוספים.

בהסבר לבחירה של נאתכו למקום ה-12 נכתב:

"קורבן ברדייב שם לב אליו במשחק של רובין קאזאן נגד הפועל תל אביב בליגה האירופית והוא עבר לקבוצה. ביברס לא השפיע בצורה מידית; הוא הגיע בגיל צעיר ובהתחלה שולב בעיקר כמחליף. אבל באמצעות עבודה קשה הוא זכה לא רק באמון של המאמן, אלא גם באהבה של האוהדים.

"בתוך זמן קצר נאתכו הפך לאחד המנהיגים של הקבוצה מקאזאן וחבל שהוא לא הצליח לזכות איתה באליפות. ב-2013 הוא לא האריך את חוזהו בנסיבות מסתוריות. ההנהלה לא הייתה מספיק זריזה להגיש לו הצעה חדשה ואז הגיעו הפיטורים של ברדייב".

seperator

במקום הראשון נבחר גוקדניז קרדניז, במקום השני נבחר המאמן ברדייב, במקום השלישי השוער סרגיי ריז'יקוב, במקום הרביעי הקשר ההתקפי צ'ורי דומינגס ובמקום החמישי הקשר כריסטיאן נובואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully