וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ממשיכה לעקוב אחר קאניוק: "רפואה צורח עליי כדי שאשתפר"

13.9.2016 / 8:11

הלוזונים רחוקים שער אחד מהמקום הראשון, הקשר פרגן למאמן: "דורש משחק מהיר, אגרסיביות, שלא נקבל שערים קלים". הירוקים עקבו אחר הקשר גם בקיץ, פתח תקוה לא תשחררו בקלות. באדיר הושאל לכפר קאסם

ברני ארדוב

שער אחד נוסף אמש (שני) מול הפועל תל אביב היה יכול להוביל את מכבי פתח תקוה, אפילו באופן זמני, למקום הראשון בטבלה. לקבוצה של קובי רפואה יש כבר שבע נקודות משלושה משחקים והמטרה שלה היא לנסות ולהתברג בחלק העליון של הטבלה. במועדון מרוצים מהסגל הקיים, שכולל ששה זרים שמהם ארבעה (קוויאר, פירס, אדאמוביץ', רומן) הגיעו העונה, אבל בעיקר מההתקדמות שעושים השחקנים הצעירים שלה – דור אלו וגידי קאניוק.

האחרון כבש אתמול צמד מרשים לרשת של הפועל תל אביב. בקיץ האחרון הוא היה במעקב של מכבי חיפה ונראה כי הירוקים בהחלט ימשיכו לעקוב אחריו. אלו נמצא במעקב של מספר קבוצות בחו"ל אבל כרגע לא הוגשה כל הצעה רשמית למכבי פתח תקוה, שתהיה מוכנה למכור אותו רק תמורת הצעה מפתה. בסביבתו של השחקן, אגב, התאכזבו מכך שלא זומן לסגל נבחרת ישראל לאור ההתקדמות שעשה בשנה האחרונה. לגבי קאניוק, הקשר מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה כך שנראה שפתח תקוה תדרוש סכום לא מבוטל על השחקן בהמשך.

עוד בנושא

צמד של קאניוק העניק למכבי פתח תקוה 0:2 על הפועל תל אביב
קובי רפואה בסיום: "רוצה שהשחקנים יהנו וישחקו כדורגל התקפי"

מאמן מכבי פתח תקוה עם הקשר גידי קאניוק. ברני ארדוב
"מודה לו על הצרחות". קאניוק עם רפואה/ברני ארדוב

"רשמנו פתיחת עונה טובה מאוד, חבל שלא עם תשע מתשע כי יכולנו לנצח את בית"ר ירושלים. המטרה היא להמשיך כך", אמר קאניוק. "אנחנו לא אוספים נקודות לימים קשים, כולם יודעים שהמטרה שלנו היא פלייאוף עליון. יש פה שחקנים וזרים מצוינים שעוד יכנסו לכושר. הם באו לעזור לשחקני הבית ולישראלים. המטרה היא לא להיות קרובים לפלייאוף, כי בעונה שעברה היינו במקום השלישי והרביעי ואז התרסקנו. הפעם המטרה היא באמת להיות שם. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, אני חושב שהתחברנו. כל אחד מכיר את היתרונות והמגבלות של החברים שלו. זה יתרון". קאניוק אמר על רפואה: "רפואה מאמן יסודי, כמעט כל אימון איתו הוא עם אותם צרחות ושגעונות כדי שאשתפר ואעשה את העבודה ואני מודה לו על כך. הוא דורש משחק מהיר, אגרסיביות, שלא נוותר, שלא נקבל שערים קלים".

הקשר מוחמד באדיר, שלא מצא את מקומו בסגל, הושאל למ.ס כפר קאסם מליגה א' דרום. משום שלא מדובר בליגה מקצועית, הדבר אפשרי גם לאחר סגירת החלון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully