וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: מפגינים הסתערו על ריאן לוכטה ב"רוקדים עם כוכבים"

תקרית מביכה לשחיין האמריקאי, אחרי ששני מפגינים עלו לבמה במהלך התוכנית הפופולרית וזרקו לעברו דברים. לוכטה, שהפך בריו לדמות שנויה במחלוקת, הודה: "אני מרגיש קצת פגוע". צפו באירועים

אתר רשמי

תקרית מביכה בשידור חי בטלוויזיה: ריאן לוכטה הותקף הלילה (בין שני לשלישי) במהלך שידור של "רוקדים עם כוכבים", כששני אלמונים פרצו לבמה של התוכנית, רצו לעברו והשליכו עליו דברים, לפני שנעצרו על ידי האבטחה. לוכטה מנסה בימים אלה לשקם את תדמיתו המנופצת מהמשחקים האולימפיים בריו, ולוקח חלק בתוכנית הבידור הפופולרית, אבל בינתיים נדמה שהסערה מסרבת לשכוך.

ריאן לוכטה, "רוקדים עם כוכבים". אתר רשמי
ימים לא קלים. לוכטה/אתר רשמי

כזכור, לוכטה, 32, בעל 12 מדליות אולימפיות, היה מעורב בתקרית מסעירה בריו - שבה שיקר לרשויות בברזיל וטען שעבר שוד מזוין, ולאחר מכן התברר שהוא וחבריו השחיינים מהמשלחת האמריקאית היו שיכורים ושברו דלת בתחנת דלק מקומית וניסו לטייח את הפרשה. לוכטה נפגע קשות תדמיתית, הספונסרים נטשו אותו בזה אחר זה, הוא הפך לדמות שנואה בארה"ב בעקבות המבוכה הרבה שעורר, אבל קיווה שההופעה ב"רוקדים עם כוכבים" תשכיח מעט את ההדים השליליים.

עוד בנושא

ריאן לוכטה מתנצל על התקרית בריו: "הייתי צריך להיות כן וזהיר יותר"
בעקבות התקרית בריו: ריאן לוכטה נקנס והושעה לעשרה חודשים
מקורבי ריאן לוכטה דואגים לשלומו: "קשה לספוג שנאה מאומה שלמה"

התקרית הטלוויזיונית, בשידור חי

המפגינים שנעצרו

אבל הלילה, בזמן שהשופטת בתוכנית אן אינאבה העניקה ציון לביצועי הריקוד שלו, היא נשמעה לפתע אומרת "היי, תלך מכאן, לך מכאן" לעבר אדם שפרץ לבמה. המנחה הפסיק את השידור ועבר לפרסומות, בעוד לוכטה נשמע אומר "תירגע". על פי הדיווח, שני אנשים עם חולצות ועליהן כיתוב "אנטי לוכטה" רצו לעברו בניסיון להתנפל עליו וזרקו עליו דברים. אחרי שהתוכנית חזרה מהפרסומות המנחה התנצל על התקרית, והודה ל"מאבטחים ששמרו על כושר".

לוכטה עצמו אמר שהוא "מרגיש קצת פגוע" על התקרית, וציין ש"הרבה דברים עוברים לי בראש עכשיו... באתי לפה, רציתי לעשות משהו שאני לא ממש מרגיש בו נוח, ועשיתי את זה". לפני הריקוד לוכטה אמר על הפרשה שהיא "טעות גדולה", ושהוא "רוצה להוכיח לעולם שהשתניתי, זו הזדמנות שנייה עבורי ואני לא רוצה לפספס אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully