וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדת אל-חלד: פיטסבורג הביסה 16:38 את וושינגטון בחוץ

הסטילרס הגיעו חדים לעונה ולא התקשו לנצח בבירה את אלופת ה-NFC מזרח. בן רות'לסברגר מסר 300 יארד ושלושה טאצ'דאונים, דיאנג'לו וויליאמס ואנטוניו בראון כיכבו. סן פרנסיסקו דרסה 0:28 את הראמס בבכורה של הקבוצה מלוס אנג'לס

אנטוניו בראון בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. AP
הסטילרס נראים מצוין בפתיחה. בראון וביג בן מרוצים/AP

כמיטב המסורת, שני משחקי מאנדיי נייט נועלים את מחזור הפתיחה של ה-NFL. בראשון מביניהם, פיטסבורג חיסלה את וושינגטון עם 16:38 עוצמתי בבירה. בשני, סן פרנסיסקו דרסה בקלות 0:28 את לוס אנג'לס ראמס.

וושינגטון (1:0) - פיטסבורג (0:1) 38:16

לפני העונה, רבים הימרו על הסטילרס כפוטנציאל לסופרבול ולפחות לפי המשחק הראשון, בהחלט ייתכן שזה יקרה. הפלדות יצאו לבירה ולא ספרו את אלופת ה-NFC מזרח, בדרך לניצחון מרשים. וושינגטון עוד הובילה 0:6 בתום הרבע הראשון, כשהיא הופכת חטיפה מבן רות'לסברגר לשער שדה בלבד. בדרייב הבא, ביג בן פימבל, השתלט בעצמו על הכדור ולא הביט לאחור יותר. את הדרייב הזה הוא סיים עם טאצ'דאון ראשון במשחק לאנטוניו בראשון, 27 שניות להפסקה הוסיף אחד לאיליי רוג'רס וברבע השלישי מצא שוב את בראון הבלתי עציר באנדזון.

הרדסקינס ניסו לחזור וצימקו לפוזשן אחד בתחילת הרבע האחרון, עם טאצ'דאון של כריס תומפסון בתום דרייב יפה, אבל עד לסיום דיאנג'לו וויליאמס השיג צמד טאצ'ים משלו בשתי ריצות וסגר את המשחק. רות'לסברגר מסר 300 עגולים, עם שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. וויליאמס דהר ל-143 יארד וצמד, בראון תפס ל-126 יארד וצמד וכל זה בלי ליביון בל. בצד המפסיד, 349 יארד, אבל גם צמד איבודים בלי טאצ'דאון לקירק קאזינס. דשון ג'קסון תפס 102 יארד וכל משחק הריצה השיג 55 יארד ביחד.

בליין גאברט שחקן סן פרנסיסקו ניינרס מול וויליאם הייס שחקן לוס אנג'לס ראמס. AP
170 יארד שלו הספיקו לניצחון מוחץ. בליין גאברט/AP

סן פרנסיסקו (0:1) - לוס אנג'לס ראמס (1:0) 0:28

לראשונה מזה 22 שנה ייצגו הראמס במשחק רשמי את לוס אנג'לס, ואיזו פרמיירה עלובה זו הייתה. השחקנים של ג'ף פישר לא ייצרו מהלכי פוטבול ראויים ונכנעו בנקל. בצד השני, קולין קאפרניק המשיך במחאת ההמנון, אבל גם קיבל זמן להמשיך אותה תוך כדי משחק, כשבליין גאברט השלים את 60 הדקות עם 22 מ-35 ל-170 יארד וטאצ'דאון. קרלוס הייד עשה את שאר העבודה על הקרקע עם 88 יארד ושתי גיחות לאנדזון. קאפרניק שותף במשחק רק לשניות הסיום לצורך כריעת ברך כדי להעביר את השעון, באקט אירוני סמלי ואולי קצת משפיל

ובלוס אנג'לס? 17 מ-35 ל-130 יארד לקייס קינאם, שגם נחטף פעמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קולין קאפרניק שחקן סן פרנסיסקו ניינרס כורע בזמן ההמנון האמריקאי לצד אריק ריד. AP
המשיך לכרוע גם על המגרש. קולין קאפרניק עם אריק ריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully